Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی عبیدالله شهیکی با بیان اینکه امام حسین علیه السلام درس ایثار و شهادت را به ما داد، گفت: همه مسلمانان شیعه و اهل سنت راه پیامبر(ص) و امام حسین علیه السلام را ادامه خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبیدالله شهیکی در گفت‌وگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت ایام عزای اباعبدالله و یاران با وفای ایشان و با تأکید بر اینکه امام حسین علیه السلام زبان جاوید و زنده است، گفت: ایشان همواره برای تحقق اهداف اسلام جهاد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: شهادت امام حسین علیه السلام نه تنها حادثه مهمی در تاریخ اسلام است؛ بلکه این اتفاق، حادثه مهمی در تاریخ جهان است.

وی با تأکید بر اینکه محبت اهل بیت علیه السلام در قلوب، رگ و ریشه ماست، عنوان کرد: برای شهادت مظلومانه و دردناک جگر گوشه رسول خدا(ص)، امام حسین علیه السلام زمین و آسمان گریست.

مولوی شهیکی با اشاره به اینکه روایت های بسیار زیادی در خصوص فضائل امام حسین علیه السلام وجود دارد که زبان ما قاصر است از بیان کردن آنها، ابراز کرد: یزید مدیر فاسد و ناکارآمدی بود و امام حسین هدف از قیامشان این بود که با این مدیر فاسد برخورد کند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج افزود: این مهم برای همه مسئولان کشورهای اسلامی درسی است که اگر جایی مدیر فاسدی باشد باید با آن مدیر فاسد، حسین وار برخورد کنیم.

وی اظهار کرد: امام حسین علیه السلام می دانستند که یزید انسان فاسقی است و برای آنکه پیشوای مسلمانان باشد، اهلیت ندارد و می دانستند در این مسیر که می روند، فراز و نشیب بسیار زیادی وجود دارد؛ اما ایشان مسیر خود را ادامه دادند و با خانواده، اهل بیت عیه السلام و یاران خود قیام کردند.

مولوی شهیکی تصریح کرد: امام حسین علیه السلام زمانی که به نماز می ایستند، دشمن به ایشان و یارانشان حمله می کنند و یاران امام در حمله دشمن شهید می شوند و این درس مهمی به همه مسلمانان شیعه و سنی است که هیچ گاه نباید نماز ترک شود و این پیام بسیار مهمی است.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه امام حسین علیه السلام درس ایثار و شهادت را به ما داد، خاطر نشان کرد: همه مسلمانان شیعه و اهل سنت راه پیامبر(ص) و امام حسین علیه السلام را ادامه خواهند داد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام حسین علیه السلام اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد