Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@02:39:58 GMT

شماتیک جدید آیفون ۱۴ پرو مکس فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۵۰۱۹

شماتیک جدید آیفون ۱۴ پرو مکس فاش شد

شماتیک فاش شده از آیفون ۱۴ پرو مکس، به یک گوشی ضخیم‌تر و پهن‌تر از مدل آیفون ۱۳ قبلی اشاره دارد. گوشی هوشمند آیفون ۱۴ پرو مکس اپل ممکن است کمی عریض‌تر از آن چیزی باشد که تاکنون فکر می‌کردیم. اخیرا ShrimpApplePro یک شماتیک کاغذی را به اشتراک گذاشته است که طراحی و اندازه‌های آیفون ۱۴ پرو مکس ۶.۷ اینچی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اطلاعات فاش شده قبلی حاکی از آن بود که گوشی هوشمند آیفون ۱۴ پرو مکس ۷۷.۵۸ میلی متر عرض خواهد داشت، در حالی که این نمودار نشان می‌دهد که عرض آن ۷۸.۷۸ میلی متر خواهد بود. این باعث می‌شود گوشی کمی عریض‌تر از آیفون ۱۳ پرو مکس با عرض ۷۸.۱ میلی متر باشد.

انتظار می‌رود گوشی آیفون ۱۴ پرو ۶.۱ اینچی نیز، طراحی مشابهی داشته باشد. از سوی دیگر، احتمالا آیفون ۱۴ (۶.۱ اینچی) و آیفون ۱۴ مکس (۶.۷ اینچی)، سنسور دوربین اصلی جدیدی دریافت نخواهند کرد.

شایعه شده است که همه تلفن‌های این سری (خانواده آیفون ۱۴) از دوربین سلفی بهبود یافته و همچنین ویژگی اتصال ماهواره‌ای برخوردار هستند. گزارش‌ها همچنین می‌گویند که تنها مدل‌های برتر این سری تراشه A ۱۶ Bionic را دریافت خواهند کرد.

انتظار می‌رود شرکت اپل در تاریخ ۱۳ سپتامبر از سری آیفون ۱۴ خود رونمایی کند. این گوشی‌ها با سه مدل ساعت اپل، از جمله سری ۸، به بازار عرضه خواهند شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گوشی گوشی هوشمند گوشی موبایل گوشی آیفون گوشی اندروید آیفون ۱۴ پرو مکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اظهار کرد: عملیات بازسازی و تعویض خط لوله انجام و پرسازی و ایمن سازی محل اجرا شد.

وی گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 6092312

دیگر خبرها

  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)