Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:22:47 GMT

پلیس راه قزوین: شهروندان، سفرهای خود را مدیریت کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۵۳۶۰

پلیس راه قزوین: شهروندان، سفرهای خود را مدیریت کنند

سرهنگ حسین تقی خانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر کلیه معابر و محورهای استان ترافیک عادی و روانی دارند ولی پیش بینی می کنیم با توجه به حجم زیاد سفرها از بعدازظهر تا پاسی از شب و حتی صبح فردا ترافیک پرحجم و سنگینی را در جاده های استان داشته باشیم.

وی با درخواست از شهروندان برای مدیریت سفرهای خود، گفت: شهروندان اگر کار ضروری ندارند اجازه بدهند بار ترافیکی جاده ها کاهش یابد بعد برای بازگشت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول انتظامی همچنین از شهروندان خواست: از عجله و شتاب پرهیز کنند که یکی از علت های تصادفات برابر تجارب پلیس، خستگی و خواب آلودگی است.

تقی خانی اضافه کرد:شهروندان اگر خسته بودند سفر را آغاز نکنند یا در صورت احساس خستگی در اولین استراحتگاه توقف کنند و بعد از رفع خستگی به سفر خود ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان از توقف در حاشیه آزادراه ها بپرهیزند که بسیار خطرآفرین است، افزود: با توجه به اینکه معابر و مسیرها در این روزها شلوغ است و برخی از رانندگان قانون گریزی کرده و در مسیرها لایی کشی و حرکت مارپیچی انجام می دهند که همین کار موجب برخورد و تصادف می شود بنابراین حتما رانندگان حریم ایمن را در توقف خودروها در حاشیه مسیرها رعایت کنند.

تقی خانی با اشاره به محدودیت ترافیکی در محور قدیم قزوین- رشت، گفت: تردد خودروهای سنگین، کامیون و تریلرها به غیر از حاملین سوخت و مواد غذایی فاسد شدنی در این محور تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا تاسوعای حسینی عاشورای حسینی استان قزوین تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا تاسوعای حسینی عاشورای حسینی پلیس راهور ناجا تاسوعای حسینی عاشورای حسینی استان قزوین تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲