Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@10:59:34 GMT

یک گزینه دیگر از دست پرسپولیس پرید

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۵۵۹۶

مهاجم ایرانی العربی قطر باوجود پیوستن عمر السومه به العربی در این تیم ماندنی شد. ناطقان: به نقل از الوطن، عمر السومه بعد از سقوط الاهلی به لیگ دسته یک فوتبال عربستان تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

جدایی السومه از الاهلی به صورت قرضی است. او تصمیم گرفت که راهی لیگ ستارگان قطر شود و با العربی قرارداد امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باشگاه العربی قطر با این بازیکن به توافق نهایی رسید.

باتوجه به اینکه العربی ۵ بازیکن خارجی را خود کامل کرده بود گمانه زنی های زیادی درباره اینکه السومه جایگزین کدام بازیکن خواهد شد وجود داشت. بعضی از رسانه ها حتی از نام مهرداد محمدی هم سخن به میان آوردند و از بازگشت این بازیکن به لیگ ایران خبر دادند که البته صحبت از حضور او در پرسپولیس هم شد.

اما العربی تصمیم گرفت که بازیکن گابنی خود را در فهرست فروش قرار دهد و السومه را جایگزین او کند تا به این ترتیب مهرداد محمدی برای سومین فصل در العربی به حضورش ادامه دهد.

طبق اعلام روزنامه الوطن و الرای آرون بوبیندزا راهی الشباب عربستان خواهد شد و السومه جایگزین او در العربی شد.

منبع: مشرق برچسب ها: گزینه دیگر ، پرسپولیس ، مهاجم ایرانی العربی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گزینه دیگر پرسپولیس مهاجم ایرانی العربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ، مهاجم آلومینیوم اراک از ابتدای فصل انتقادات زیادی را تحمل می‌کرد و کادرفنی و هواداران آلومینیوم انتظار گل‌های بیشتری از او داشتند.

این مهاجم مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز نیمکت نشین بود اما در دقایق پایانی و وقتی آلومینیوم با دو گل عقب بود به زمین فرستاده شد. جالب اینکه در زمان ورود او به زمین بسیاری از هواداران آلومینیوم از این تعویض ناراضی بودند.

با این حال شروین بزرگ پاس گل اول را به لیموچی داد و با گلزنی بازی را به وقت‌های اضافه کشاند. همچنین او با زدن گل سوم در وقت‌های اضافه دوباره اختلاف را به حداقل رساند و امید را به اردوی اراکی‌ها بازگرداند.

این بازیکن که در مس کرمان هم شاگرد مجتبی حسینی بوده، در دو دوره بهترین گلزن جام حذفی شده و حالا مهارت خود در گلزنی را مقابل پرسپولیس در یک هشتم نشان داد. مجتبی حسینی نیز از تلاش و خستگی ناپذیری او برای رسیدن به این روز تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین