Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمود حسینی پور؛ گفت: شهدای مدافع حرم، افتخار مازندران ولایی و سفیران کربلا و عاشورا هستند. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  سیدمحمود حسینی پور در حاشیه برنامه زنده تلویزیونی عطر گل سرخ، ویژه برنامه وداع با ۳ شهید مدافع حرم استان مازندران با عنوان اینکه این شهدای عزیز رازهای پنهانی والایی داشتند که بابازگشت شان فضای معنوی کشور و استان را عطرآگین کردند، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم، افتخار مازندران ولایی هستند، استانی که پرچمدار و مروج مکتب آل الله و پناهگاه فرزندان پیامبر ( ص ) در طول تاریخ بود و امروز فرزندان رشیدش در صیانت از حریم حرم، دلاوری و رشادت به خرج دادند و جامه فاخر شهادت را در این راه به تن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مازندران، استان علویان است و این شهیدان عزیز، فرزندان همین بیشه هستند و مسیر اباعبدالله الحسین (ع ) را در این ۱۴۰۰ سال طی نمودند و امروز توانستند پیام تاریخی عاشورا را با شهادت خود دیگربار معنی و تعمیق کنند.

نماینده‌ عالی دولت در استان، اظهار کرد: شهیدان در طول ۷ سال اخیر در جوار حرم حضرت زینب آرام گرفتند و براساس حکمت الهی در ایام عاشورا پیام عاشورا را به مردم ایران رساندند.

استاندار، گفت: مکتب عاشورای حسینی و شهدای کربلا با شهادت معنی می‌شود.

سید محمود حسینی پور، تصریح کرد: شهدا مردانه پای عهدشان با امامین انقلاب ماندند و پیام جدیدی را از حادثه عاشورا به دنیا مخابره کردند. این شهدای بزرگ ما، سفیران کربلا و حرم حضرت زینب (س) هستند.

وی افزود: امروز همه وظیفه و رسالت داریم ادامه دهنده راه و آرمان شهدا باشیم و منویات این انسان های بزرگ را سرلوحه کار خود قرار دهیم و خالصانه با خدمت به مردم و نظام همانند شهدا در راه خدا مجاهده کنیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران شهدای مدافع حرم استاندار مازندران مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا