Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@16:15:52 GMT

رقابت تام کروز با «انتقام جویان»

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۵۹۹۷

رقابت تام کروز با «انتقام جویان»

«تاپ گان: ماوریک» با فروش ۶۶۲ میلیون دلار هر چند از فروش «تایتانیک» در آمریکا پیشی گرفته و هفتمین فیلم پرفروش این کشور شده است، اما در بازارهای بین‌المللی هنوز «تایتانیک» با فروش ۲.۲ میلیارد دلار از این فیلم با فروش ۱.۵ میلیارد دلار جلوتر است. «تایتانیک» در سال ۱۹۹۷ به فروش ۶۰۰.۷۸۸ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توان گفت شمار بلیت‌های فروخته شده برای «ماوریک» در خارج از آمریکا با داخل آمریکا برابر بوده و این فیلم در بازار خارج از آمریکا نیز فروشی ۶۹۰ میلیون دلاری را ثبت کرده است. البته این ارقام بدون فروش در روسیه و چین به دست آمده است.

این فیلم با ادامه فروشش در آمریکا در حال جلو زدن از «انتقام جویان: جنگ ابدیت» است که با فروش ۶۷۸ میلیون دلار ششمین فیلم پرفروش در داخل آمریکا است.

جلوتر از آن پرفروش‌ترین فیلم های در داخل آمریکا عبارتند از «پلنگ سیاه» با ۷۰۰ میلیون دلار، «آواتار» با ۷۶۰ میلیون دلار، «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» با ۸۰۴ میلیون دلار، «انتقام جویان: پایان بازی» با ۸۵۳ میلیون دلار و «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» با ۹۳۶ میلیون دلار.

«تاپ گان: ماوریک» از ماه می اکرانش را شروع کرده و با فروش ۱۶۰.۵ میلیون دلار در اولین آخر هفته اکرانش رکورد جدید ثبت کرده، هنوز در گیشه باقی مانده است. از دیگر رکوردهای این فیلم اولین فیلم تام کروز است که در یک آخر هفته فروشش را از ۱۰۰ میلیون دلار فراتر برده و در عین حال اولین فیلم کروز است که در باکس آفیس جهانی به فروش یک میلیارد دلاری دست یافته است.

این فیلم ساخته جوزف کوشینسکی است که با چند دهه فاصله از فیلم اصلی ساخته شد و درباره آموزش گروهی از هوانوردان جوان است که برای یک ماموریت خطرناک آموزش می‌بینند.

۵۷۲۴۴

کد خبر 1659731

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان تام کروز بازیگران سینمای جهان میلیون دلار داخل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس

اوستون اورونوف به حذف مقابل آلومینیوم اراک واکنش نشان داد.

طرفداری | اوستون اورونوف پست جدیدی را منتشر کرد.

پرسپولیس در رقابت های جام حذفی در یک مسابقه دیدنی و زیبا مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا از گردانه رقابت ها کنار برود. همین موضوع با واکنش اوستون اورنوف که در این بازی یک گل هم زد همراه شده و او نوشته است:

ارتش سرخ. من به شما افتخار می‌کنم و بسیار خوشحالم که در این تیم با شما بازی می‌کنم.

اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​