Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان در پیامی با تسلیت عاشورای حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر، خبرنگاران را منادیان آگاهی و دانایی دانست و بیان کرد: امید است خبرنگاران پر تلاش استان کرمان هوشمندانه و آگاهانه با تاسی از الگوی حسینی و حضرت زینب سلام الله علیها در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان متن پیام محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به شرح زیر است:

" به نام خدا "

خبرنگاران به عنوان عناصر مهم پیشرفت جامعه و منادیان آگاهی و دانایی، با تلاش، از خودگذشتگی و عشق، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و با بصیرت افزایی و انتقال مسائل جامعه و مردم و روایتگری صحیح تحولات گوناگون اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، در مسیر آبادانی و بالندگی ایران اسلامی گام بر میدارند.

امسال که ١٧ مردادماه و  روز خبرنگار با روز تاریخ ساز عاشورای حسینی و ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یارانش مقارن شده است، امید است خبرنگاران پر تلاش استان کرمان  هوشمندانه و آگاهانه با تاسی از الگوی حسینی و حضرت زینب سلام الله علیها در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی کنند زیرا مکتب حسینی، مکتبی سراسر آگاهی بخش و فرهنگ‌ساز و عاشورا با تمام ویژگی های رسانه ای و پیام رسانی و تاثیر بر مخاطب ،عظیم ترین تولید رسانه ای و عامل بیداری و روشنگری و تشخیص میان حق و باطل است.

از خبرنگاران عزیز استان پهناور کرمان می خواهم همواره پیام آور حق و حقیقت باشند و در انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی، تبیین خدمات و تلاش‌های دولت ، تنویر افکارعمومی و ایجاد امید و اعتماد سازی در جهت استفاده از ظرفیت های عظیم استان و مسیر پیشرفت استان کرمان نقش اساسی و تاثیرگذار را ایفا کنند.

اینجانب با تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش و واقعه تاریخ ساز عاشورا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر عرصه اطلاع رسانی و خبر ، خدمات و تلاش های ارزنده خبرنگاران پر تلاش و فرهیخته  و جامعه خبری استان کرمان را ارج نهاده و با گرامیداشت "روز خبرنگار''، برای همه این عزیزان از درگاه خداوند بزرگ  تندرستی، توفیق و سربلندی را مسالت دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری تبریک روز خبرنگار استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به رابطه مستقیم تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم گفت: بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیداحمد عبودتیان، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست با فرمانداران و دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران استان کرمان که با موضوع تبیین شعار سال ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار کرد: تولید فصل مشترک تمام صاحب‌نظران حوزه اقتصاد و مهمترین محور در چرخه اقتصادی است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی به مسئله تولید افزود: تولید با تمام رده‌های سنی در ارتباط است، همچنین تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم رابطه مستقیمی دارد و بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه کشور با عقب‌ماندگی ۱۰ ساله و رکود مواجه است و جهش با حضور مردم محقق می‌شود، تأکید کرد: با سرمایه‌های خُرد امکان مردمی‌سازی وجود دارد و در صورت خسارت نیز آسیب‌ها کمتر است، باید الگوهای موفق را نشان دهیم تا مردم بدانند چه اقدامات ارزشمندی می‌توانند انجام دهند.

کد خبر 748736

دیگر خبرها

  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری