Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@14:13:00 GMT

غافلگیری اوباما و همسرش در یک جشنواره

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۶۹۶۸

غافلگیری اوباما و همسرش در یک جشنواره

به گزارش تابناک، باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا و «میشل اوباما» در شب افتتاحیه جشنواره فیلم‌های آفریقایی-آمریکایی «مارتاز وین‌یازد» تماشاگران را غافلگیر کردند تا فیلم مستند جدیدشان را معرفی کنند.

این مستند نتفلیکس با عنوان «فرزندان» را که حق پخش آن را کمپانی متعلق به اوباما و همسرش یعنی «Higher Ground Productions» در اختیار دارد، «مارگارت براوان» ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرکز این فیلم مستند بر ساکنان آفریقا تاون، یک جامعه کوچک در آلاباما است که تاریخ مشترکی به عنوان نوادگان کلوتیلدا به عنوان آخرین کشتی شناخته شده‌ای دارند که به طور غیرقانونی اسیران را از آفریقا به ایالات متحده آورده است. وجود این کشتی قرن‌ها یک راز آشکار بود که توسط باستان شناسان دریایی در سال‌های اخیر تایید شده است.

«میل اوباما» نیز درباره این مستند توضیح داد: این فیلم یادآور اهمیت به اشتراک‌ گذاری اطلاعات شخصی و تاریخ جامعه با نسل‌های جوان است و آنچه مستند «فرزندان» به ما یادآوری می‌کند که باید داستان‌هایمان را برای جوان‌ترهایمان تعریف کنیم و دیگر نمی‌توانیم از این سنت پیروی کنیم که دردمان را ساکت کنیم. زیرا چیزی که این فیلم به ما نشان می دهد، داستان‌های ما قدرتی دارد که باعث دیده شدن ما می‌شوند».

«باراک اوباما» نیز گفت: «اهمیت داستان‌ها و اینکه چه کسی داستان می گوید و چه داستان هایی معتبر هستند و چه داستان هایی نزول پیده کره‌اند، یکی از نقاط قوت این جشنواره سینمایی است. در واقع مطرح کردن داستان‌هایی است که اغلب در جریان زمان گم شده‌اند، زیرا ما معتقدیم که داستان‌های همه مهم است».

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم شب های محرم عاشورا تاسوعا روز خبرنگار محمود صارمی باراک اوباما میل اوباما نتفلیکس محرم شب های محرم عاشورا تاسوعا روز خبرنگار محمود صارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس

طرفداری | امید عالیشاه طی یک حرکت رونالدینیویی تولد همسرش را تبریک گفت.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در اقدامی جالب، با انتشار عکس خود در یک استوری اینستاگرامی، تولد همسرش را تبریک گفت. این اقدام کاپیتان پرسپولیس عده زیادی را یاد حرکت ماتوئیدی بازیکن سابق یوونتوس انداخت که با اسکرین شات از صفحه سرچ گوگل، ولنتاین را به همسرش تبریک گفته بود.

امید عالیشاه نوشت:

چه اسفندها دود کردیم برای تو. ای آرزوی اردیبهشتی که گفتند این روزها میرسی از همین راه. زادروزت مبارک همسر عزیزم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند