Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور جم - فیروز آباد و مجروحیت ۱۸ تن خبر داد. - اخبار استانها -

محمد جواد مرادیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم  در شیراز، از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور جم - فیروز آباد در ساعت هشت و 59 دقیقه صبح امروز خبر داد و اظهار داشت: این سانحه در 10 کیلومتری فیروز آباد - روبروی روستای کی زرین رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس بیان کرد:  در این حادثه 18 تن مصدوم شدند که بیماران توسط 5دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان قائم فیروز آباد انتقال داده شدند.

وی همچنین با اعلام اینکه از هشتم مردادماه تا 14 مردادماه تنها در یک هفته بر اثر تصادفات جاده‌ای و شهری 20 تن جان باختند، اظهار کرد: 962 نفر نیز مصدوم شدند که 294 نفر در محل حادثه درمان شدند و مابقی به مراکز درمانی استان اعزام شدند.

8 یوزپلنگ ایرانی تاکنون در تصادفات تلف شدند/ راه حل نجات یوزها از زبان یک پژوهشگر حیات وحشتصادف مرگبار در محور دیگ رستم به راور/ جان‌باختن 2 کودک 9 و 15 سالهتعداد کشته‌های تصادفات در اصفهان نگران‌کننده است

رئیس اورژانس فارس در ادامه با اعلام اینکه علت وقوع این حوادث در دست بررسی است، گفت: مصدومان توسط آمبولانس های اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/424/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیروز آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند

به گزارش همشهری آنلاین، عارف شرهانی سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: ساعت ۹:۱۲ امروز (۱۲ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ موضوع برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه هجرت در میدان راه‌آهن اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه چهار مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های گلستان و امام (ره) انتقال یافتند.

کد خبر 848722 منبع: ایسنا برچسب‌ها ریل و راه آهن - قطار خبر مهم اورژانس حوادث ایران تصادف

دیگر خبرها

  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد