Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در دیدار صمیمی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: موفقیت های اخیر گروه خودروسازی سایپا نشان می دهد مهم ترین مولفه در رسیدن به اهداف بزرگ، مدیریت صحیح و انقلابی است.

اخبار شرکت‌ها؛ سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در دیدار با مدیر عامل سایپا گفت: با رویکرد انقلابی و جهادی می توان موانع را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در دیدار صمیمی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: موفقیت‌های اخیر گروه خودروسازی سایپا نشان می‌دهد مهم ترین مولفه در رسیدن به اهداف بزرگ، مدیریت صحیح و انقلابی است.

دیدار صمیمانه فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: موفقیت های اخیر گروه خودروسازی سایپا نشان می دهد مهم ترین مولفه در رسیدن به اهداف بزرگ ، مدیریت صحیح وانقلابی است.

او افرود: این موضوع درست مخالف آن دیدگاهی است که مدعی بود باید از خارج از کشور مدیر وارد کنیم، در حالی که با رویکرد انقلابی و جهادی می توان موانع را پشت سر گذاشت.

سردار حسن زاده تصریح‌کرد: انعکاس توانایی‌های خودروسازی و بیان‌حقایق توانمندی ها، خود جهاد تبیین است که دشمن نمی‌خواهد مردم از اینگونه مسائل مطلع باشند.

او ادامه داد: خالی شدن پارکینگ های خودروسازان یکی‌ از دغدغه های مردم بود که موج رسانه ای هم به دنبال داشت، اما اکنون این دغدغه مردم‌رفع شده است و این حرکت انقلابی بایستی به اطلاع مردم رسانده شود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به لزوم توجه به مباحث فرهنگی در حوزه کار و تولید گفت: برای رسیدن به موفقیت باید خانواده ها و کارکنان را در سرنوشت شرکت دخیل کرد و اهداف و برنامه ها به کلیه کارکنان اطلاع رسانی شود و تلاش کرد سطح‌ تماس با تمامی سطوح سازمانی ارتقا یابد.

او در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از اقدامات گروه خودروسازی سایپا در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته ابراز امیدواری کرد گروه سایپا برای مشارکت کارکنان و برنامه های موکب های عزاداران پیاده روی باشکوه اربعین‌ در کربلا و جاماندگان اربعین در تهران حضور پررنگ داشته باشد.

مهندس محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان با اشاره به اقدامات گروه خودروسازی سایپا طی مدت اخیر گفت: تولید اقتصادی و با کیفیت اولویت اصلی فعالیت های سایپا بوده است.

او با اشاره به ضرورت پاسخگویی به نیاز مشتریان و کسب رضایت آنان اظهار کرد: تحویل خودرو به مشتریان به گونه ای تحقق یافت که خودروهای ناقص کف پارکینگ ها به صفر رسیده است.

مدیرعامل گروه سایپا با بیان اینکه دشمنان با راه اندازی جنگ اقتصادی به دنبال ضربه زدن به صنعت کشور هستند تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا در خط مقدم تولید کشور قرار دارد و با همت و تلاش کارکنان خود همچون‌ گذشته این جنگ اقتصادی را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.

او با اشاره به مطالبات به حق رهبر معظم انقلاب درباره صنعت خودروسازی و تاکیدات ریاست جمهوری و خواسته های مردم گفت: نیل به نرخ عبور مستقیم حدود صد در صدی محصولات سایپا‎‏، تکمیل کاری 100 درصدی خودروهای ناقص، افزایش تولید و تحویل به موقع به مشتری ، بهبود خریدهای کلان خارجی و افزایش کیفیت با اجرای 240 پروژه از دیگر اقداماتی می باشد که در دوره اخیر در گروه سایپا محقق شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: تحقق سایر مطالباتی که از گروه سایپا وجود دارد نیز به صورت کامل برنامه ریزی شده که در ماه های آینده اجرایی می شود.

تیموری با بیان اینکه تنوع محصول و توجه به ذائقه مشتریان یکی از اولویت های کاری گروه خودروسازی سایپا است گفت: برای تولید محصولات جدید برنامه‌های خوبی در دست انجام است که به زودی این محصولات معرفی و وارد بازار خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله ص مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تهران بزرگ گروه سایپا پشت سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024

کمپانی جی ای سی (JAC) که در ایران بیشتر آن را با نام جک می شناسند، سال هاست که در زمینه تولید خودروهای سواری و کار و تجاری فعالیت می کند و اکثر محصولاتش هم موفق شدند به بازار ایران ورود کنند. برای نمونه می توان به جک S5 اشاره کرد که پس شروع مونتاژش در کرمان موتور، موفق شد تا سهم زیادی از بازار کراس اوورها را برای خود کند و مورد استقبال مردم واقع شود. به بیانی دیگر می توان گفت که معروفیت برند جی ای سی در ایران با فروش بی نظیر S5 رقم خورد و این خودرو توانست دیدگاه مثبتی برای جک به وجود آورد. 

جی ای سی در سال های اخیر علاوه بر تولید خودروهای متنوع، بر روی پیشرفت در زمینه خودروسازی مدرن نیز تمرکز کرده و همگام با دیگر شرکت های مطرح چینی، در دنیا به شهرتی نسبی رسیده است. سیر پیشرفتی که در مورد آن صحبت می کنیم به حدی بوده که با نگاهی کلی به سبد محصولات حاضر از طرف این خودروساز در اتو اکسپو پکن 2024 و همچنین مقایسه آن ها با تولیدات قدیمی تر جی ای سی، می توان به راحتی مسیر تکاملی خودروهای این برند چینی را درک کرد. 

جدا از تمام نکاتی که پیش تر به آن ها اشاره شد، حضور جی ای سی در نمایشگاه خودرو پکن که میزبان بزرگان صنعت خودروسازی دنیا نیز هست می تواند نشان دهنده جایگاه این کمپانی باشد.

لازم به ذکر است که در سال های اخیر اضافه شدن قوای محرکه الکتریکی به خودرو ها بسیار مرسوم شده و به همین دلیل اکثر خودروسازان حاضر در اتو اکسپو چین، اتوموبیل های تمام برقی و یا هیبریدی خود را به نمایش درآوردند. با توجه به چنین موضوعی، جی ای سی نیز در کنار دیگر شرکت ها، خودروهای تمام برقی و هیبریدی خود را به نمایشگاه آورده و در معرض دید عموم قرار داده است. 

این کمپانی علاوه بر حرکت در مسیر بکارگیری از قوای محرکه روز دنیا، طراحی محصولات خود را نیز با الگوهای نوین جهانی به روز کرده تا به صورت همه جانبه در زمینه خودروسازی پیشرفت کرده باشد. 
با ورود به غرفه جی ای سی در نمایشگاه خودرو پکن 2024، در درجه اول کانسپت DE Fine دید بازدیدکنندگان را به خود جلب می کرد. بهتر است بدانید که نزدیک شدن به تولید خودرو با پلتفرم DE جزو اهداف توسعه ای جی ای سی است و در این راستا هوآوی با تکنولوژی های روز خود قصد دارد تا سرعت رسیدن به نسخه نهایی را برای JAC بیشتر کند. 
به طور کلی جی ای سی چهار پلتفرم برای ابعاد مختلف بدنه در نظر گرفته که در میان آن ها پلتفرم DI که مختص خودروهای کوچک و متوسط مانند EV3 است، تجاری سازی شده و به مرحله تولید رسیده. 
نام دو پلتفرم دیگر JAC که بخش های نهایی طراحی شان را سپری می کنند DP و DM است که به ترتیب برای تولید خودروهای آفرودی و MPVها کاربرد خواهند داشت. 

جی ای سی با چه خودروهایی پا به اتو اکسپو پکن گذاشت؟

از مهم ترین خودروهای این برند که احتمالاً به زودی در خیابان های ایران تردد خواهند کرد می توان EV3 را نام برد که به یک پیشرانه تمام برقی مجهز شده و با توجه به ظاهر جذابش و همچنین تنوع پایین خودروهای هاچ بک و درون شهری، می تواند مورد پسند بسیاری از جوانان و خانم ها قرار گیرد. جک EV3 دارای یک موتور برقی با حداکثر قدرت ۷۰ کیلووات است. این هاچ بک نخستین محصول جک است که به باتری های استوانه ای تجهیز شده است و حداکثر سرعتش هم به ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

دیگر محصولی که در غرفه جی ای سی معرفی شد، X8 بود که کرمان موتور اقدامات لازم برای مونتاژ این کراس اوور را انجام داده و در آینده ای نزدیک تولیدش را آغاز خواهد کرد. این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری TGDI استفاده می‌کند که قادر به تولید ۱۷۴ اسب بخار است. گشتاور این پیشرانه نیز ۲۵۰ تا ۲۸۰ نیوتن متر اعلام می شود و در نهایت از طریق گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل خواهد شد.

JS6 هم که حضورش در ایران قطعی شده و جزو جدیدترین محصولات این برند است نیز در نمایشگاه حضور داشت. لازم به ذکر است که JS6 قرار است در  نسخه پلاگین هیبرید در کرمان موتور مونتاژ شود. 

همان طور که می دانید شرکت جک علاوه بر خودروهای سدان، کراس اوور و هاچ بک، پیکاپ های شاسی مستقل را نیز در سبد محصولات خود دارد. از این رو برای نمایش دستاوردهای خود در تولید این کلاس بدنه، علاوه بر نسخه تمام بنزینی و تجهیز شده T9 (هانتر)، نسخه تمام برقی و دو دیفرانسیل این پیکاپ نام آشنا را نیز برای اولین بار معرفی کرده است. 

در بخش دیگری از غرفه، ون RF8 که یک MPV محسوب می شود نیز حضور داشت و به علت طراحی داخلی لوکس و تجملاتی اش، مورد توجه مراجعین قرار گرفت. آرایش صندلی ها در این MPV به صورت 2+2+3 بود تا سرنشینان ردیف دوم فضای کافی در اختیار داشته باشند و سفر راحت تری را تجربه کنند. در مورد این موضوع می توان گفت که امروزه خودروسازان سعی دارند تا اکثر کراس اوورها و SUVهای خود را نیز با این چینش صندلی تولید کنند، چرا که فضا برای بکارگیری امکانات رفاهی بیشتر فراهم می شود.

در پایان می توان نتیجه گرفت که حضور جی ای سی در چنین رویداد بزرگی می تواند نشان دهنده آمادگی این شرکت برای تولید محصولات متنوع تر و پیشرفته تر باشد.

دیگر خبرها

  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود