Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از  پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان روز دوشنبه اظهار داشت: درپی انتشار فیلم زیر گرفتن یک خانم به وسیله خودرو ۲۰۶ در منطقه رجایی شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۵ رجایی شهر کرج و کارآگاهان اداره مبارزه جرایم جنایی قرار گرفت.
وی افزود: بررسی اولیه حاکی از این بود که به دنبال وقوع یک تصادف جزیی بین ۲ خودرو، درگیری لفظی بین رانندگان آن ها ایجاد می شود که با بالا گرفتن درگیری راننده یکی از خودروها پیاده می شود و در این حین راننده ۲۰۶ اقدام به زیر گرفتن او می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه مالک خودرو در کمتر از چند ساعت شناسایی و توسط ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر به کلانتری دعوت می شود، گفت: در ادامه راننده خودرو و عامل تصادف نیز توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شناسایی و به پلیس آگاهی هدایت می شود.
سردار محمدیان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: بسیاری از جنایات صورت گرفته در کشور به واسطه عدم کنترل خشم مجرمان صورت می‌گیرد که نیاز است با آموزش مهارت کنترل خشم به جوانان و نوجوانان، از گرفتاری آن ها پیشگیری کنیم.

برچسب‌ها کرج فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران علت تصادف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرج فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران علت تصادف کرج فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران علت تصادف رجایی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان  گفت: ماموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر در گشت زنی هدفمند خود به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد که کارشناسان ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ عرب تصریح کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه، راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میامی هم از کشف هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند  خبر داد.
سرهنگ حسین عجم  افزود : در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین ایست و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سمند مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست داد
وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد. ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت خودرو و بی توجه راننده به هشدار‌های پلیسی ماموران با رعایت تمامی جوانب ابه لاستیک وسیله نقلیه فراری شلیک  کردند.
راننده که اهل و ساکن یکی از استان‌های شرقی کشور  است دستگیر شد و از  خودروی وی هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام