Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با عاشورای حسینی (ع) آیین حلیم پزان در روستای عسگر آباد پیشوا برگزار شد.

بر اساس این گزارش برای پخت حلیم پنج تُنی امسال یک تن گندم، یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت گوساله و دو تن گوشت گوسفند استفاده شده است و در ۴۵ دیگ طبخ و میان چندین هزار نفر از اهالی شهرستان‌های پیشوا، ورامین، قرچک و پاکدشت و روستاهای اطراف توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که در مراسم سنتی حلیم پزان تاجیک نوری، فرماندار پیشوا، مدیرکل سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران، هداوند میرزایی بخشدار مرکزی و دهقانی، دهیار روستای عسگر آباد حضور یافتند.

لازم به ذکر است که آئین سنتی حلیم پزان در روستای عسگرآباد، سنتی دیرینه است که بیش از چهار دهه قدمت دارد.

کد خبر 5558629

منبع: مهر

کلیدواژه: غذای نذری پیشوا نذری محرم 1401 مراسم عزاداری ماه محرم بوشهر عاشورا حسینیه مهر ویروس کرونا عکس استانها تاسوعای حسینی همایش شیرخوارگان حسینی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تاسوعا و عاشورا آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان

   

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان احمد علیرمضانی  اظهار داشت : شهدا مصداق آیات قرآن زنده اند و نزد پروردگار روزی می‌خورند و بسیاری از احادیث پیامبر (ص) هم براین پایه است که شهید شاهد است و شاهد اعمال ما است.
وی افزود: روزی معمولی رزق شهدا نیست بلکه روزی معنوی دارند، کتاب «کهکشان نیستی» احوالات سید علی قاضی را مطرح می‌کند و بسیار شیرین است.

وی همچنین در  صحبتش به موضوع اسراییل اشاره و اظهار کرد: اسراییل خود را به عنوان کشور برتر دنیا می‌دانست، اما با وعده صادق که رخ داد هیمنه پوشالی او از دست رفت.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • سیل و آبگرفتگی در روستای جنت آباد گرمسار
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم