Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی دونده ایرانی رکورد دوی صد متر را شکست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،مسابقات دوی 100 متر بازی های کشورهای اسلامی امروز آغاز شد و حسن تفتیان دونده سرعتی کشورمان موفق شد رکورد ایران را بشکند.

او با ثبت زمان 9.88 ثانیه برای نخستین بار رکورد زیر 10 ثانیه را ثبت کرد و راهی نیمه نهایی شد. البته در این مسابقه باد بیش از حد مجاز بود و رکورد وی به صورت رسمی ثبت نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزانه فصیحی، بانوی دونده کشورمان هم با ثبت زمان 11.24 ثانیه رکورد 100 متر بانوان را که در اختیار خودش بود را شکست و راهی نیمه نهایی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسن تفتیان فرزانه فصیحی دوومیدانی تیم ملی دوومیدانی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران، ۲۶ بازیکن را به اردوی تیم‌ملی دعوت کرد که رقیه جلال نسب از خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

جلال نسب در فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال زنان در تیم شهرداری سیرجان توپ زد که به همراه این تیم به عنوان سومی دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • برگزاری آیین بانوی اهداکننده حیات در استان یزد
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • سیارکی که بر فراز برلین منفجر شد، رکورد سریع‌ترین چرخش وضعی را هم شکست
  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر