Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بد عمل نکرده و ستاره‌های زیادی جذب کرده است اما این تیم به گواه کارشناسان مهاجمی در کلاس این تیم ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ یحیی گل‌محمدی چند گزینه داخلی مد نظر باشگاه را رد کرد و به امید توافق به یکی دو گزینه خارجی ماند اما کاسیانو در آخرین لحظه به دلیل سابقه مصدومیت به ایران نیامد و راهی الفیصلی عربستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا دو گزینه سرشناس در حال مذاکره با سرخپوشان هستند که احتمال جذب هر دو بازیکن هم وجود دارد اما رقم پیشنهادی آنها و قیمت شان در ترانسفر مارکت بسیار بالاتر از ارقام جاری در فوتبال ایران است.

در حالی که استقلال در خط حمله با ترافیک بازیکن مواجه است و با جذب محمد محبی نمی‌داند کدام فورواردش را از بین سجاد شهباززاده، ارسلان مطهری، پیمان بابایی، رضا میرزایی، امیرعلی صادقی، کاوه رضایی و آرمان رمضانی را کنار بگذارد، پرسپولیس برای بازی‌های تدارکاتی از گلر امیدهایش در خط حمله استفاده کرد تا مشکل خود را به شکل عجیبی فریاد بزند!

حالا رضا درویش دو گزینه را در آخرین روزها پیش رو می بیند که گفته می‌شود مجموع قیمت آنها در ترانسفرمارکت به سه میلیون دلار می‌رسد!

آلف مانگا گزینه اصلی خط حمله پرسپولیس است و اگر باشگاه بتواند مبلغ مورد نظر این بازیکن را پرداخت کند، مانگا با قراردادی سه ساله سرخپوش می‌شود. او رقمی بیش از یک میلیون دلار خواسته است که البته با توجه به قرارداد های قبلی‌اش خیلی بالا نیست اما پرداخت این مبالغ در لیگ ایران برای یک بازیکن ، نادر و شاید بی‌سابقه بوده است.

در همین حال لوکادیا مهاجم هلندی باکیفیتی است که رقم فعلی اش دو میلیون یورو اعلام شده است. گفته می‌شود ایجنت او تخفیفی نیم میلیون یورویی به پرسپولیس داده ، اما باز هم اختلافی ۳۰۰هزارتایی بین دو طرف وجود دارد که به واحد پول ما ، ده میلیارد تومان است. البته لوکادیا این مبلغ را در بخش آپشن های قرارداد خود درخواست کرده است اما باز هم برای پرسپولیس پرداخت این اعداد سنگین است.

پرسپولیس طی چند روز اخیر در پی جذب منابع مالی لازم و جدید برای عقد این دو قرارداد است و به نظر می‌رسد اگر موفق به این کار نشود، تا نیم فصل باید با یکی دو مهاجم داخلی موجود مثل عبدی و پاکدل بسازد.

زوجی که در مقابل خط آتش رقبای اصلی شامل سپاهان، فولاد و استقلال واقعا سطح پایین‌تری دارند یا حداقل در اسم و رسم پایین‌تر به نظر می‌رسند.

این در حالی است که طی یکماه گذشته مدیران باشگاه در جدال با مسی ها موفق به خرید گادوین منشا نشدند و یحیی گل‌محمدی هم پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای جذب شیخ دیاباته را نپذیرفت.

پرسپولیس در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل، به طور واضحی از خلا تمام کننده رنج برده است و ترافیک در خط هافبک این تیم شاید باعث کوچ برخی بازیکنان مثل ترابی به خط حمله شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم شب های محرم عاشورا تاسوعا روز خبرنگار محمود صارمی یورگن لوکادیا پرسپولیس نقل و انتقالات محرم شب های محرم عاشورا تاسوعا روز خبرنگار محمود صارمی خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که از ابتدای نیم فصل دوم به جمع سرخ‌ها اضافه شد و به عنوان تنها مهاجم تخصصی این تیم کار خود را ادامه می‌دهد، در این مدت نمایش امیدوار کننده‌ای داشته است.

آل کثیر در بازی هفته گذشته تلاش کرد دروازه تیم سابق خود، سپاهان اصفهان را در آزادی باز کند اما موفق به این کار نشد تا پس از سه بازی گلزنی متوالی، روند خوب او متوقف شود.

آل کثیر با هفت گل زده در لیگ و جام حذفی در کنار شهاب زاهدی که در زمستان پرسپولیس را ترک کرد برترین گلزنان این فصل پرسپولیس محسوب می‌شوند که حالا عیسی فرصت این را دارد در ۵ بازی باقی مانده لیگ علاوه بر بهتر کردن آمار خود و تبدیل شدن به برترین گلزن این فصل لیگ برتر پرسپولیس، در دفاع از عنوان قهرمانی پرسپولیس نیز سهم مهمی داشته باشد.

عیسی این هفته باید مقابل مدافعان باانگیزه نساجی در ورزشگاه وطنی برای گلزنی تلاش کند.

دیگر خبرها

  • وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • هراس نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ اسرائیل منتظر تحولات در جبهه‌های همزمان است
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس