Web Analytics Made Easy - Statcounter

کدام نوع شنا مخصوص افزایش قد است و قد بلندتان می کند؟ تاثیر ژنتیک و رژیم نادرست در قد افرادِ چگونه شنا به افزایش قد کمک می کند؟ دلیل ساده تری که ثابت کنیم شنا به افزایش قد کمک می کنه: کدام نوع شنا به افزایش قد کمک می کند؟ کدام نوع شنا مخصوص افزایش قد است و قد بلندتان می کند؟

به گزارش اقتصاد آنلاین، همه می خوان قد بلند باشن، برای همین افراد در تموم طول تاریخ دنبال روش های متفاوتی بودن تا بتونن کمی به قدشون اضافه کنن!

احتماال میدونی چی میخوام بگم یکی از این روش ها شنا کردنه با این حال بازهم خیلی از افراد نسبت به اون تردید دارن و می پرسن که آیا شنا کردن واقعاً به افزایش قد کمک می کنه؟؟؟

خب برای پاسخ به این سوال باید گفت بله، امکانش هست که قدتون رو با شنا افزایش بدین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یه سری از ورزش ها هستن که اگه درسنین رشد هستین بهتون پیشنهاد نمیشه مثال ورزشهایی که باعث ضربه به استخوان ها و مفاصل میشه میتونه برای رشد قد به شدت ضرر داشته باشه و شاید باعث توقف یا کم شدن رشد طولی استخوان ها بشه ولی برعکس ورزشهایی که در آب انجام میشه به مفاصل و استخوان ها فشار کمتر یا اصلا هیچ فشاری وارد نمیکنه برای همین پزشکان غدد به افراد در حال رشد شروع ورزش های آبی رو توصیه میکنن…

تاثیر ژنتیک و رژیم نادرست در قد افرادِ

صد درصد ژنتیک و رژیم هم نقش زیادی در قد افراد داره ، بنابراین, کودکانِ والدینی که،کوتاه هستن قد کوتاه تری دارن و کودکانی که رِژیم مناسبی ندارن رشد قدی خوبی هم

نخواهند داشت. اما برنامه های افزای ش قدی وجود دارن که واقعا بتونیم قد را افزایش بدیم.

برنامه افزایش قد باید هدفی باشه برای:

تقویت ماهیچه های مرکزی

بهبود وضعیت بدنی

وهمچنین کمک به بدن برای آزاد کردن هورمون های رشد در جریان خون

چگونه شنا به افزایش قد کمک می کند؟

انجام ورزش هایی که دامنه کششی بیشتری دارن اهمیت بالایی داره که شنا کردن یکی از این فعالیت هاس که به گسترش ستون فقرات و کل بدن کمک مثال زدنی میکنه…

وقتی شنا می کنیم ستون فقرات کش میاد و ظرفیت مایع دیسک ها افزایش پیدا میکنه که باعث بلند شدن قد شناگر میشه.

دلیل ساده تری که ثابت کنیم شنا به افزایش قد کمک می کنه:

زمانی که کسی شنا میکنه ، اثرات جاذبه به ستون فقراتش را خنثی می کنه و نیروی جاذبه طناب نخاعی رو به هم نزدیک تر می کنه و باعث کوتاهی قد می شه پس هنگامی که اثرات جاذبه از بین میره ، میبینین که تاثیر مثبتی روی ستون فقرات داره.

و دلیل آخراینکه هورمون های رشد نقش مهمی درافزایش قد داره و زمانی که کسی به طور منظم شنامی کنه، هورمون های رشد در بدنش آزاد میشن، که به نوبه خودش تاثیر مثبتی روی قد فرد داره. 

کدام نوع شنا به افزایش قد کمک می کند؟

یکی از بهترین مدل های مفید شنا برای افزایش قد پروانه ست .

زمانی که یک نفر پروانه شنا میکنه، پاهاش مستقیم به عقب کشیده میشه و دست ها به سمت جلو حرکت می کنن !

به عبارت دیگه بدن در دو جهت مخالف کشیده میشه که به گسترش ستون فقرات و همچنین بدن کمک می کنه

به غیر از شنای پروانه، سبک های دیگه شنا هم ثابت کردن که به بلند شدن قد کمک می کنن.مثل کرال پشت کرال سینه و قورباغه.

یه نکته فوق جالب:

تا اینجا از فواید شنا برای افرادی گفتیم که در سن رشد بودن و کامل اثباتش کردیم!

ولی حاال افرادی که از این مزیت ها بی خبر بودن یا امکان دسترسی به همچین امکاناتی ر و نداشتن و ازقدشون ناراضین چیکار کنن؟؟؟

تحقیقات نشون داده که با رسیدن سن افراد به ۱۷سال تقریبا میانگین رشد قدی به صفر میرسه و بین ۱۸تا ۲۰ سالگی نمودار رشد قدی به یه خط راست تبدیل میشه و صفحات رشد استخوانی بسته میشه.اما همونطور که شنیدیم رشد قد در بزرگسالی غیر ممکنه باید بگیم خیر این امکان وجود داره که تا ۲۴سالگی مقدار کمی رشد داشته باشیم.

میپرسین چطوری ؟؟؟

آزمایش سن استخوان (ممکنه صفحات قدی شما به طور کامل بسته نشده باشه)

ورزش های کششی و صدالبته منظم (نیاز نیست به خودت فشار وارد کنی)

زیر نظر پزشک تغذیه و غدد بودن(این به این معنی نیس که خودت و تغذیتو محدود کنی. و یادت نره به هر کسی که از راه رسید و نظر داد دکتر نمیگن. فقط متخصص اونم از قبل تحقیق شده)

درست ایستادن و نشستن و اصالح حرکات بدنی(باید یکی باشه تا قوز کردی یه دمپایی پرتاب کنه سمتت )

حالا دیگه وقتشه به قدرت نفوذ شنا تو هر چیزی ایمان بیاری!

حتی بلندتر کردن قد…

منبع: فراشنا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر ورزش شنا افزایش قد اخبار سلامت اخبار مرتبط کاهش کمر درد با این ورزش! ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ورزش مناسب برای افراد دارای فشار خون چیست؟ ۱۴۰۰/۱۰/۲ ورزش‌های آبی به پیشگیری از بیماری‌های قلبی کمک می‌کنند ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ شیرجه آنلاین در استخر مجازی ۱۳۹۹/۹/۱۲ سومین مدال شناگران ایران در قهرمانی آسیا ۱۳۹۸/۷/۵ شنا ورزش مناسبی برای لاغری نیست ۱۳۹۸/۵/۱۴ آخرین ویدیو ها مداحی سوزناک امیرمحمد متقیان + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۲۰:۳۱ اشک های مرحومه آزاده نامداری برای امام حسین (ع) + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۱۸:۵۵ ماجرای عجیب سفر نفیسه روشن به کربلا + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۱۸:۳۳ امیر مقاره درحال پخش کردن نذری محرم + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۱۸:۰۴ نماز ظهر عاشورا با حضور زائران در جوار امام هشتم(ع) + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۱۴:۴۶ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۲:۰۷ شنا؛ ورزشی که در افزایش قد تاثیر دارد+ مفیدترین نوع ۲۲:۰۲ تماس تلفنی امیرعبداللهیان و بورل پس از پایان مذاکرات در وین ۲۱:۵۸ متن اتحادیه اروپا تنها مبنای احیای برجام است ۲۱:۵۶ توضیحات جوزپ بورل درباره مذاکرات وین ۲۱:۵۴ آمریکا: آماده احیای سریع برجام هستیم ۲۱:۴۷ راه های ساده برای جوان و شاداب شدن صورت ۲۱:۲۹ ۸ راه برای تشخیص جواهر تقلبی و اصل ۲۱:۲۵ شرط مهم انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ ۲۱:۲۳ عواقب تورمی به دلخواه ما نیست! ۲۱:۰۷ می خوای گردوی تازه سیاه نشه این روش و امتحان کن ۲۰:۵۸ اقتصاد جهان در تاریکی فرو می رود؟ ۲۰:۵۷ راه های درمان سریع تیروئید کم کار ۲۰:۴۴ افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان در کنکور ۱۴۰۱ ۲۰:۰۲ گل کلم را اینطوری باید شست ۱۹:۵۷ کندوان به علت ترافیک سنگین یک طرفه شد ۱۹:۵۴ مواد اولیه وارداتی تولید محصولات سلولزی را کاهش داد ۱۹:۵۳ ست کردن کفش و لباس؛ تضمین کننده جذابیت مردان ۱۹:۳۸ چه کسانی به آینه نگاه نمی‌کنند؟ ۱۹:۱۶ با این روش ها بوی سیر و پیاز را از دهان ببرید ۱۹:۰۹ زنانی که مردان را فراری می دهند، بشناسید ۱۹:۰۰ احتمال سقوط بیت کوین به ۱۳ هزار دلار؟ ۱۸:۵۰ بهترین زمان برای بارداری دوم و سوم ۱۸:۵۰ باقری به تهران باز می‌گردد ۱۸:۴۲ دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا: مذاکرات به اتمام رسید ۱۸:۳۳ روش های دقیق برای پایین آوردن تب کودکان ۱۸:۲۷ اعمال شب شام غریبان حسینی / وقایع غم انگیز در غروب عاشورا ۱۸:۲۰ علائم آبله میمونی چیست؟ ۱۸:۱۷ جریمه سه میلیاردی خشکاندن درختان یکی از خیابان های نیاوران ۱۸:۰۶ مردان مردادی در عشق چگونه اند؟ ۱۸:۰۰ قیمت یخچال فریزر هیمالیا (جدول) ۱۷:۴۱ راه حل برای حشره نذاشتن برنج + مقابله با آن ۱۷:۲۸ ۹ عاملی که انسان را به موفقیت می رساند ۱۷:۱۲ زعفران را دم کنیم یا با یخ خوشرنگ می شود؟ ۱۷:۱۲ تحول عظیم خودروهای مرسدس بنز در راه است ۱۶:۵۶ می خوای گذشته تلخت و فراموش کنی، این ۵ نکته رو یاد بگیر ۱۶:۴۵ بلیط ١٧٠ میلیونی برای پرواز تهران چین ۱۶:۳۳ دانلود مداحی و نوحه شب شام غریبان حسینی محرم ۱۴۰۱ ۱۶:۲۲ ارزان ترین خانه های تهران در پنج سال، ٨٠٠ درصد گران شدند ۱۶:۱۴ ممنوعیت واردات ماشین آلات معدنی؛ ثروت داریم ولی ابزار استفاده از آن را نه! ۱۶:۰۲ تصادف پراید با خرس در خراسان شمالی ۱۵:۵۴ جاده چالوس یک طرفه شد ۱۵:۴۵ هجوم مارهای سمی به ساحل چالوس و نوشهر / مردم از شنا در دریا پرهیز کنند ۱۵:۳۹ کشف سیاهچاله ای با جرم یک میلیون برابر بیشتر از خورشید ۱۵:۳۵ بهترین و بدترین سن طلاق برای کودکان و نحوه کمک کردن به آنها ۱۵:۲۶ وقوع دماهای ۵۰ درجه و بالاتر در خوزستان از امروز ۱۵:۲۳ ستاره تیم ملی ایران یوفا را به وجد آورد + عکس ۱۵:۰۹ ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ۱۵:۰۵ تعزیه خوان های تکیه دولت ناصرالدین شاه چقدر دستمزد می گرفتند؟ ۱۵:۰۳ روند فعلی بیت کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟ ۱۴:۵۲ آموزش ترم آینده به صورت قطعی حضوری خواهد بود اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ورزش شنا افزایش قد اخبار سلامت ستون فقرات کمک می کنه ورزش ها رشد قد روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار

ایسنا/تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی در شهرستان ورامین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین با اعلام این خبر گفت: بنا بر دستور دادستان محترم، ۱۷ مکان ورزشی بدون مجوز در روند پلمپ قرار دارد.

حامد رستمی افزود: با توجه به اخطارهای اداری و تاکید به منظور تشکیل پرونده برای دریافت مجوز، متاسفانه اقدامی از سوی مدیران یا موسسان اماکن صورت نگرفت تا طی روند قانونی تصمیمی عاجل گرفته شود.

وی ادامه داد: تلاش این اداره در کنار عوامل انتظامی و قضائی به منظور ساماندهی و سازماندهی است تا باشگاه‌ها بتوانند با دریافت مجوز به صورت رسمی فعالیت کنند و از تسهیلات احتمالی بهره‌ببرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین اذعان کرد: در صورت اتفاقات ناگوار ورزشی و اجتماعی برای اماکن بدون مجوز، مدیر مجموعه متضرر می‌شود و باید درگیر برطرف کردن راهکارهای قضایی شود.

رستمی اشاره کرد: دریافت صدور پروانه به واسطه سیستم اداری شکل خواهد گرفت و تنها ارائه مدارک برعهده متولی امر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟