Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@23:02:55 GMT

صمیمی‌ترین مردم شهرهای جهان

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۹۹۸۸۳

مهم نیست که در مسافرت چقدر هتل محل اقامت شما لوکس باشد یا غذا خیلی عالی باشد یک چیز مشخص است، چیزی که برای مسافران تا انتهای سفر باقی می‌ماند نحوه برخورد مردم آن شهر با مسافران است. ناطقان: مسافران بعد از جاذبه‌های فرهنگی، فرهنگ مردم، نوع غذا و خرید، صمیمیت مردم را قرار‌ می‌دهند. اما صمیمیت و خون‌گرمی مردم توانایی خارق‌العاده‌ای دارد که‌ می‌تواند یک مسافر را در یک کشور غریبه به گرمی مورد استقبال قرار دهد و یک حس راحتی به مسافر بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به هر کدام از شهرها سفر کردید باید منتظر مقدار زیادی از صمیمیت، خون‌گرمی و مهمان‌نوازی از طرف مردم باشید.
ریکیاویک، پایتخت ایسلند

این شهر در سال ۲۰۱۶ جزو برترین و برجسته ترین شهرهای صمیمی دنیا انتخاب شد. مردمان محلی مانند یک خانواده بزرگ و خوشحال هستند و با مسافران نیز به همین شکل برخورد‌ می‌کنند.
صمیمی ترین مردم جهان
هویی آن، ویتنام

شهری بندری و باستانی در ویتنام است و مسافران، مردمان محلی شهر را بسیار مهربان، خون‌گرم و صمیمی معرفی کرده‌اند.
نشویل، مرکز ایالت تنسی آمریکا

نشویل شهر موسیقی‌های تند است. همچنین نشویل گرم‌ترین مقاصد برای سفر در تمام سال است. صمیمیت مردم آن هم مشهور است.
نشویل
اوکلند، نیوزیلند

اگر در این شهر گم شدید به هیچ وجه نگران نباشید زیرا مردمان این شهر به اندازه‌ای مهربان و صمیمی هستند که با جان و دل به شما کمک خواهند کرد.
هوبارت، استرالیا

هوبارت شهری بندری در استرالیا و مرکز ایالت تاسمانی است. هیچ کسی میزان شوخ‌طبعی و خوشحالی موجود در شهر هوبارت را مثل مردمان این شهر نمی‌تواند به شما نشان دهد.
هوبارت
سیدنی، استرالیا

مردمان استرالیا بسیار شاد و خنده‌رو هستند و در کنارشان‌ می‌توانید اوقات همیشه خوشی را سپری کنید. شهر بندری سیدنی در استرالیا یکی از ۵ مقصد برتری است که‌ می‌توان در برنامه سفر قرار داد.
ادینبرو، پایتخت اسکاتلند

هیچ سفر تفریحی و جالبی به مرکز اسکاتلند بدون پرسه زدن در خیابان‌های قرون وسطایی این شهر قدیمی نیست.
ادینبرو
کورک، ایرلند

در بین ۱۰ شهر برتر که شامل شهر کورک‌ می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم یک مسافرت را به ایرلند اختصاص دهید و آن را از دست ندهید.
صمیمی ترین مردم جهان
ساوانا، ایالت جورجیا آمریکا

این شهر به مهمان‌نوازهای جنوبی شناخته‌ می‌شوند که حالت سنتی و قدیمی خودشان را حفظ کرده‌اند. منظره خیابان‌های آن که به وسیله شاخه‌های درخت به هم وصل‌ می‌شوند بسیار دیدنی است.
دابلین، پایتخت ایرلند

پایتخت ایرلند یکی از مکان‌هایی است که باید به آن سفر کرد. محلی‌ها به دابلین‌ شهر تفریح و لذت می‌گویند.
گالوی، ایرلند

باید حتما به کافه‌های محلی ایرلند بروید. مردم شهر گالوی جزو صمیمی ترین مردم جهان هستند و از مسافران به خوبی پذیرایی‌ می‌کنند.
سان‌میگل د آلنده، مکزیک

این شهر بسیار زیباست. توریست‌ها و مردم محلی کاملا با روی خوش  و لبخند به همدیگر سلام و احوال‌پرسی‌ می‌کنند. در بین شهرهای ایران هم گیلان مردم خونگرمی دارد، راهنمای سفر به گیلان را بخوانید.
مکزیکو
چیانگ مای، تایلند

مردم شهر چیانگ مای بسیار رمانتیک، گرم و صمیمی هستند. این شهر گزینه بسیار خوبی برای سفر است. این شهر بهترین شهر در قاره آسیا از نظر میزان صمیمیت مردم است.
چارلستون، کارولینای جنوبی

شهر شماره یک در جهان برای مسافرت کردن است. اگر از معماری تاریخی چارلستون بگذریم، رستوران و هتل‌های عالی و همین‌طور خون‌گرمی و صمیمیت مردم این شهر بی‌نظیر است.
چارلستون
تیمفو، بوتان

کشور بوتان روی یک پارامتر دیگر تکیه دارد، تولید ناخالص خوشحالی! در سال ۲۰۱۶ اعلام شد که ۴۳.۴ درصد از مردم بوتان عمیقا خوشحال هستند. این روحیه و شادابی را‌ می‌توانید در شهر تیمفو ببینید. برچسب ها: صمیمی‌ترین مردم ، شهرهای مختلف ، جهان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: صمیمی ترین مردم شهرهای مختلف جهان صمیمی ترین مردم صمیمیت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۹۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود

رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در مراسم بین‌المللی «همبستگی با مردم غزه؛ با تاکید بر نقش دانشگاهیان» گفت: تسلط و قدرت رسانه‌های اسرائیل نتوانست مانع بیداری مردم جهان و دریافت حقیقت شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم بین‌المللی «همبستگی با مردم غزه؛ با تاکید بر نقش دانشگاهیان» ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور سفیران کشور‌های کوبا، ونزوئلا، بولیوی، نیکاراگوئه و دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی و جمعی از استادان و صاحب نظران مسائل سیاسی، در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.


دکتر معتمدی در این مراسم با بیان اینکه ارتباط ما با سفیران اسپانیایی و پرتغالی زبان در سال‌های اخیر رو به رشد بوده است، افزود: امروز توجه به موضوع غزه در صحنه بین‌المللی در حال رقم خوردن است و تجاوز اسرائیل به مردم غزه و کشتار غیرمتعارف و نسل‌کشی مردم غزه اتفاقی است که باعث جریحه‌دار شدن وجدان مردم و نگاه جهانیان نسبت به این موضوع شده است.


وی ادامه اد: امروز نه تنها در فضای عمومی بلکه در دانشگاه‌ها نیز حرکات اعتراضی از سوی دانشگاهیان انجام شده است. امروز در کشور‌های متعددی، دانشگاهیان تفاهم‌نامه‌ها و قرارداد‌هایی که با رژیم صهیونیستی داشتند را بازنگری می‌کنند و ارتباطات خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند.


رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ روز است که مردم غزه در زیر شدیدترین رفتار‌های وحشیانه رژیم اشغالگر فلسطین قرار گرفته اند و امروز به صورت آشکار، در منطقه نسل‌کشی اتفاق می‌افتد و شرافت و وجدان‌های آگاه و حقیقت‌طلب جریحه‌دار شده است.


وی با بیان اینکه اعتراضات در اروپا، آسیا و کشور‌های مختلف نشان از نقش ضعیف سازمان‌های بین‌المللی دارد که آن‌ها نمی‌توانند به مسئولیت‌های خود به خوبی عمل کنند، خاطر نشان کرد: اسرائیل در حالی به جنایات خود ادامه می‌دهد که به نوعی مطمئن است با حق وتو و اعمال نفوذی که از سوی آمریکا دارد، مانع از محکومیتش در جوامع بین‌المللی می‌شود.


دکر معتمدی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا واکنش مناسبی نسبت به این موضوع نشان داد و این نسل‌کشی را محکوم کرد. در آموزه‌های اسلامی بر دفاع از انسان‌های مظلوم است تاکید شده است. امام علی (ع) رهبر شیعیان فرمودند: دشمن ظالم و یار و مددکار مظلوم باشید.


وی گفت: امروز بیداری و موج گسترده‌ای که در دنیا علیه ظلم اسرائیل به راه افتاده است، نشان می‌دهد قدرت و تسلط رسانه‌های اسرائیل نتوانسته مانع از دریافت حقیقت شود.

دیگر خبرها

  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • تفاوت بوته با درخت
  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • عملیات وعده صادق وجدان مردم آزادیخواه جهان را بیدار کرد
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • طوفان رفقای صمیمی؛ هت تریک سوارز، گلات لیونل مسی (فیلم)
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال
  • قدردانی حماس از تجمعات مردمی در سراسر جهان در حمایت از مردم غزه