Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:39:41 GMT

فرصت ویژه برای مدافع نیمکت نشین پرسپولیس در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۰۴۷۸

فرصت ویژه برای مدافع نیمکت نشین پرسپولیس در اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در نخستین هفته از بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر میهمان ذوب آهن در اصفهان است که تعداد محرومان این تیم در نوع خود جالب توجه است. یحیی گل محمدی و امید عالیشاه سرمربی و کاپیتان پرسپولیس به دلیل اتفاقات فصل گذشته در این بازی محروم هستند.

علاوه بر سرمربی و کاپیتان اول پرسپولیس، مرتضی پورعلی گنجی نیز که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوست در آخرین بازی داخلی خود با پیراهن نفت تهران دچار محرومیت شده بود تا جریمه او پس از سال‌های لژیونر شدن و حتی انحلال باشگاه نفت تهران همچنان پابرجا مانده و نتواند سرخپوشان را در دیدار با ذوب آهن همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورعلی گنجی در حالی از حضور در ترکیب پرسپولیس محروم شده که با توجه به خداحافظی سید جلال حسینی از مستطیل سبز تبدیل به گزینه نخست حضور در قلب دفاع این تیم شده است.

یحیی گل محمدی تصمیم داشت پورعلی گنجی را در کنار گئورگی گولسیانی دیگر خرید جدید این تیم به عنوان مدافعان میانی بازی دهد اما محرومیت مدافع پیشین تیم ملی ایران شانس دیگری را در اختیار سایر مدافعان تیم قرار داد.

علی نعمتی و فرشاد فرجی که با جذب گولسیانی و پورعلی گنجی کار سختی را برای حضور در ترکیب اصلی دارند حالا فرصت دارند یک بار دیگر بخت خود را برای نمایش توانایی‌هایشان به رخ بکشند و سرمربی پرسپولیس را با دردسر شیرین انتخاب آماده‌ترین مدافعان در ادامه لیگ برتر روبرو کنند.

باید دید گل محمدی شانس بازی کردن را به نعمتی یا فرجی خواهد داد تا در کنار گولسیانی زوج دفاعی این تیم را در دیدار با ذوب آهن اصفهان تشکیل دهند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ شنبه هفته آینده در فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 5558571 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران علی نعمتی فرشاد فرجی گئورگی گولسیانی مرتضی پورعلی گنجی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال هندبال بازیهای کشورهای اسلامی مهدی طارمی هندبال بانوان تیم فوتبال استقلال تهران فوتسال تکواندو حسین طیبی تیم ملی تکواندو رقابتهای جهانی جمهوری مقدونیه شمالی پورعلی گنجی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!

مدافع پرسپولیس گفت که پزشک تیم سپاهان دوندگی بیشتری نسبت به بازیکنان این تیم داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گئورگی گولسیانی پس از تساوی صفر - صفر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان اظهار داشت: انتظار بیشتری از سپاهان داشتم. این تیم برای کسب رتبه‌های اول و دوم شانس دارد، اما فقط یک تیم می‌خواست پیروز شود و تیم دیگر فقط عقب‌نشینی کرده بود. بازیکنان سپاهان روی زمین بودند و پزشک این تیم بیشتر از بازیکنان در زمین می‌دوید!

وی با انتقاد از سبک بازی طلایی‌پوشان تصریح کرد: سپاهان تیم سابق من است و زمانی که در این تیم بودم، همیشه می‌خواستیم پیروز یا قهرمان شویم. سپاهان این بار نمی‌خواست حمله کند. شانس خوبی برای صدرنشینی داشتیم و از اینکه دو امتیاز بازی را از دست دادیم، ناراحت شدم. با این حال شکست سپاهان دشوار است. حس نکردم که سپاهان می‌خواهد پیروز شود.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

مدافع پرسپولیس در مورد قضاوت بیژن حیدری گفت: فقط می‌توانم بگویم که داور بارها خطا اعلام کرد و سبب توقف بازی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور