Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@02:27:23 GMT

یورش ماموران اف بی آی به خانه ترامپ!

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۰۵۷۶

خبرگزاری آریا- در کمال تعجب، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا فاش کرد که ماموران FBI روز دوشنبه به اقامتگاه وی در فلوریدا یورش بردند.

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا ؛ترامپ تاکید کرد که یورش به اقامتگاهش در فلوریدا درست و ضروری نیست و این با همکاری سازمان‌های دولتی مربوط است.

ترامپ گفت: «این روزها برای ملت ما سخت است، زیرا خانه زیبای من، در پالم بیچ، فلوریدا، در حال حاضر تحت محاصره، یورش و اشغال گروه بزرگی از ماموران اف بی آی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


وی در بیانیه ای افزود: «تا به حال چنین اتفاقی برای رئیس جمهور ایالات متحده رخ نداده است.

تاکنون مشخص نیست که چه چیزی باعث این حمله شده است، چه نوع حکمی در حال اجرا است و ماموران به دنبال چه چیزی هستند، اما ترامپ در بیانیه خود گفت: "آنها به گاوصندوق من نفوذ کردند."

ترامپ گفت: «آنها واقعاً نمی‌خواهند من در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 نامزد شوم، به‌ویژه بر اساس نظرسنجی‌های اخیر».

وی افزود: "چنین حمله ای فقط در کشورهای در هم شکسته جهان سوم ممکن است اتفاق بیفتد... متأسفانه، آمریکا اکنون یکی از آن کشورهاست، در مقیاسی که قبلاً ندیده ایم."

ترامپ با مسائل حقوقی متعددی از جمله تحقیقات وزارت دادگستری درباره تلاش‌هایش برای لغو انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 و تحقیق درباره شورشی که حامیانش را به هجوم به کاپیتول هیل سوق داد، مواجه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ترامپ اف بی آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • واکنش وزیر علوم به یورش پلیس آمریکا به دانشجویان
  • کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت