Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در حال حاضر بیمارستان های دولتی قزوین از عمر و قدمت بالایی برخوردار هستند و نوسازی و جایگزینی آنها ضروری است، در همین راستا طی سال های گذشته احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین کلید خورد اما کمبود اعتبارات موجب شد تا از پیشرفت مناسبی برخوردار نباشد اما با تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور، اجرای این طرح بزرگ درمانی سرعت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور در سفر استانی خود به قزوین با بیان اینکه معمولا در سفرهای استانی برای طرح های با پیشرفت فیزیکی بالا اعتبار معین می کنیم،گفت: اما از آنجا که تقویت بخش درمان از اولویت ها و رفع نیازهای اساسی مردم قزوین به شمار می رود، برای تکمیل بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی این شهر از اعتبارات سفر بودجه کنار گذاشته می شود.

بخش بهداشت و درمان قزوین نیز در جریان سفر رییس جمهور به قزوین اعتبارات خوبی را دریافت کرد تا شاهد تسریع در اجرای طرح های نیمه کاره این بخش باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: در جریان سفر رییس جمهور اتفاقات خوب و امیدوارکننده در بخش بهداشت و درمان رقم خورد که از مهم ترین آنها باید به اختصاص اعتبار برای تسریع در تکمیل بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی دولتی قزوین نام برد.

دکتر عبدالله دیدبان افزود: حدود هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل در ساخت این طرح بزرگ درمانی در قالب مصوبات سفر اختصاص یافته است که موجب تسریع در احداث و بهره برداری از بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین که از نیازهای مهم درمانی مردم استان به شمار می رود، می شود.

وی یادآور شد: در مجموع ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رییس جمهور به قزوین مربوط به بخش بهداشت و درمان است که با تزریق این منابع شاهد تکمیل طرح های در دست اجرا و رشد سرانه تخت های بیمارستانی در استان خواهیم بود.

این مسوول همچنین گفت: توسعه بیمارستان های تاکستان و آبیک، تجهیز مرکز ناباروری بیمارستان ولایت و تکمیل طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی از دیگر مصوبات سفر رییس جمهور در بخش بهداشت و درمان به شمار می رود.

وی اظهار داشت: تسریع در صدور مجوز ساخت بیمارستان هزار تختخوابی از سوی بخش خصوصی و صدور مجوز دانشکده داروسازی نیز از دیگر مصوبات راهگشا در بخش بهداشت و درمان بود که می تواند موجب تحول در بخش بهداشت و درمان استان قزوین شود.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی آبیک کمبود تخت بیمارستانی استان قزوین پروندهٔ خبری بیستمین سفر استانی دولت؛ حضور رییس جمهور در دیار مینودری 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آبیک کمبود تخت بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبیک کمبود تخت بیمارستانی استان قزوین بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی بخش بهداشت و درمان سفر رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان  از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان شهرستان نهبندان خبرداد.
عباس سارانی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این طرح پیشرفت ۵۴ درصدی داشته و تاکنون ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی، با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی استان شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه، افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۴هزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • اختصاص ۱۱۵۰هکتار از مزارع قزوین به کشت چغندرقند
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد