Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین محموله محصولی که از بنادر غلات تازه افتتاح شده اوکراین خارج شد، پس از دست دادن خریدار خود، در دریای مدیترانه شناور است و به دنبال مقصد جدیدی می‌گردد.

به گزارش ایسنا، سفارت اوکراین در بیروت روز دوشنبه (۸ اگوست) تصویری از کشتی باری رازونی منتشر کرد و گفت این محموله توسط خریدار نهایی آن در لبنان به دلیل تاخیر ۵ ماهه در تحویل آن رد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قراردادی که اخیرا برای از سرگیری صادرات به امضا رسید، این اولین کشتی محصولات کشاورزی بود که بنادر اصلی دریای سیاه کشور را از زمان تهاجم روسیه ترک کرد و با حدود ۲۶ هزار و ۵۰۰ تن ذرت بارگیری شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، غوغای سفر برای یافتن مشتری، چالش‌هایی را که پیش روی محموله‌های غلات اوکراینی قرار دارد تا با تداوم جنگ به حالت عادی بازگردد، برجسته می‌کند. سفارت گفت که کشتی‌ رازونی به دنبال خریدار جدیدی در لبنان یا جاهای دیگر است. داده‌های ردیابی کشتی نشان می‌دهد که مقصد آن روز یکشنبه از ترابلس تغییر کرد.

سخنگوی وزارت اقتصاد لبنان گفت که دولت در این محموله دخالتی ندارد زیرا محموله برای بخش خصوصی بوده است.

در همین حال، وزارت زیرساخت اوکراین گفت: یک کشتی با بار کمتر ذرت از اوکراین روز دوشنبه به مقصد نهایی خود در ترکیه رسید و اولین کشتی از این نوع بود که به پایانه خود رسید. دو فروند کشتی دیگر باید تا یک هفته دیگر به بندر خود برسند. در مجموع تا کنون حدود ۱۰ کشتی حرکت کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اوكراين كشتی غلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی غیر مجاز به مقصد نرسید

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: مأموران پلیس اماکن شهرستان زابل با اشراف اطلاعاتی از انتقال محموله داروی غیر مجاز دریکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

  وی افزود: مأموران محل تردد خودروی متهم را در یکی از خیابان‌های سطح شهرستان شناسایی در بازرسی از آن ۴۱ هزار انواع قرص غیر مجاز کشف کردند. 

  فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله غیر مجاز را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
     

 @police_svb

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خدا نیت‌های ما را هم خریدار است + فیلم
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • پهپاد جدید ایران؛ «هیرو» یا «لانست»؟
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید