Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ کیفیت پایین نان در استان کهگیلویه و بویراحمد به مشکلی دائمی در این استان تبدیل شده که گویی مردم باید تا همیشه با این مشکل و معضل بزرگ بسوزند و بسازند.

به یاد داریم که در دوره مدیریت قبلی صمت در استان کهگیلویه و بویراحمد وعده با کیفیت شدن نان پس از گران شدن آن داده شد اما نان که گران شد کیفیت هم تغییری نکرد و بلکه روز به روز شاهد افت کیفیت نان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سطح شهر یاسوج وضعیت به همین منوال و البته بدتر است و گویی صمت کهگیلویه و بویراحمد بی‌خیال نانوایی ها شده و برای رفع مشکل بی‌کیفیتی نان هیچ برنامه‌ای ندارد.

هر چند اشکالات متعددی به دوره مدیریت قبلی صمت در استان وارد است و شاید به مدت ۸ سال کار آنچنانی جهت رفع مشکل کیفیت نان نشد اما چشم امید به دولت کنونی و اقدامات صمت استان جهت رفع این معضل بزرگ بود.

معضلی که سالانه تعداد زیادی از مردم استان را دچار بیماری‌های گوارشی حاد کرده و کهگیلویه و بویراحمد در رأس تعداد بیماران گوارشی قرار دارد.

عده زیادی از آنها باید روزانه و ماهانه و سالانه راه پر خطر و پر هزینه شیراز- یاسوج را پیموده و دست آخر هم نتیجه نگیرند.

تقریباً همه انواع نان از تافتون گرفته تا بربری و زنبوری و سنگک در استان به ویژه در یاسوج بی‌کیفیت بوده و شاید تنها یکی دو واحد نانوایی از میان این همه نانوایی نان با کیفیت متوسط طبخ می‌کنند.

مسئولان صمت به خصوص مهندس روزبهان در رأس این سازمان که در دولت مردمی وظیفه سنگین بر عهده دارد می بایست به صورت عملی وارد بازار شده و بر کیفیت نان در استان زیر مجموعه خود نظارت داشته باشد.

از سوی دیگر از ظرفیت تعزیرات برای رفع مشکلاتی همچون کم فروشی و گرانفروشی در واحدهای نانوایی استفاده کنند که بعضا یکی از دلایل اصلی کیفیت پایین نان در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به چانه‌های بسیار سبک و کم وزن است که اینگونه نانی بی کیفیت و با شکل و شمایلی به غیر از نان تحویل مردم می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس کیفیت نان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.

سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد