Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهین فرهادی زاد وارد انتخابات کمیته ملی المپیک شد

معاون سابق وزیر ورزش برای انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت‌نام کرد.

به گزارش طرفداری، دهمین روز از ثبت نام از نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک امروز سه شنبه در حالی پیگیری می شود که مهین فرهادی زاد معاون سابق امور بانوان وزارت ورزش نامزدی خود را برای حضور در انتخابات اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی که به عنوان خبره ورزشی معرفی شده بود برای پست نایب رئیسی ثبت نام کرد. ثبت نام از نامزدهای ریاست، نواب رئیس و عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تا 20 مرداد ادامه دارد و انتخابات نیز 6 شهریورماه برگزار می شود.

امروز همچنین محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برای پست هیات اجرایی نامزد شد.

اخبار داغ 

استقلالی ها، اول و آخر فهرست قهرمانی هستند رونمایی از شکار بزرگ پرسپولیس تا 48 ساعت آینده! / ادعای رسانه داخلی دوری شش هفته‌ای تیاگو آلکانتارا از میادین به دلیل مصدومیت حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد در دیداری دوستانه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش