Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبوب حیدری گفت: با تکمیل و راه اندازی پروژه‌های بزرگراهی، بخش عمده‌ای از عقب‌ماندگی‌های استان در بهسازی راه‌ها و بزرگراه‌ها جبران شده و استان اردبیل به میانگین کشوری دست پیدا خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل می گوید: عقب‌ماندگی‌های بزرگراهی استان اردبیل تا ۲ سال آینده جبران شده و پروژه‌های راهسازی در یک فرآیند سه تا چهار ساله به نتیجه می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این استان دارای ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه است، گفت: در حال حاضر میانگین و شاخص برخورداری استان از بزرگراه ۲۱ درصد است که این رقم به ۲۷ درصد می رسد.

به گفته حیدری، توسعه بزرگراه‌ها جزو دغدغه‌های اصلی مسئولان استان است و برای رفع این دغدغه‌ها تکمیل کریدور شمال- جنوب استان در دستور کار قرار گرفته تا شهرستان‌های شمالی استان به مرکز و جنوب این استان متصل شده و ایمنی جاده‌های استان ارتقا یابد.

او همچنین درباره مطالبات پیمانکاران در احداث بزرگراه می گوید: میزان مطالبات پیمانکاران در احداث بزرگراه‌ها ۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال است و با تأمین اعتبار از محل سفر رئیس جمهور بخشی از این مطالبات پرداخت شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای تکمیل پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان نیازمند تأمین اعتبار هستیم و در کنار آن انتظار داریم تا از محل تهاتر نفت برای سه پروژه مشترک با قرارگاه خاتم‌الانبیا تامین اعتبار شود.

به گفته حیدری، پروژه‌های راهسازی در یک فرآیند سه تا چهار ساله به نتیجه می‌رسد و مقرر است از محل منابع سفر رئیس جمهور در سه سال منابع مورد نیاز در حوزه توسعه بزرگراه‌ها اختصاص پیدا کند.

او می گوید: اگر منابع مورد نیاز برای توسعه بزرگراه‌ها سریعتر اختصاص پیدا کند در کوتاهترین زمان می توان پروژه‌های بزرگراهی به ویژه شمال تا جنوب این استان را به سرانجام رساند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه تا پایان سال شاهد احداث و بهره برداری از ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان خواهیم بود،گفت: امیدواریم بانک‌های عامل با کاستن از فرآیند بروکراسی در پرداخت تسهیلات ماده ۵۶ ، راه و شهرسازی استان را در تکمیل محورهای بزرگراهی کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه بزرگراه ها در اردبیل پروژه های راهسازی ایمنی جاده های اردبیل پرداخت تسهیلات راه و شهرسازی استان استان اردبیل بزرگراه ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد