Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، غلامرضا مرحبا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، در پاسخ به این پرسش که آیا زیرساخت‌های لازم برای ارائه کالابرگ الکترونیکی به مردم وجود دارد،گفت: زیر ساخت‌های فنی و تکنولوژیک لازم برای ارائه کالابرگ الکترونیکی در کشور وجود دارد چرا که مواردی از جمله کارت سوخت و غیره در کشور فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که اگر کالابرگ الکترونیکی به زودی ارائه نشود و پرداخت یارانه به صورت نقدی به مردم ادامه داشته باشد، چه عواقبی برای اقتصاد خواهد داشت، بیان کرد: دولت به عنوان مجری این طرح و مجلس به عنوان نهاد نظارتی به دنبال تداوم پرداخت یارانه نقدی نیستند و چنین اراده‌ای در کشور وجود ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: دولت و وزارت اقتصاد به دنبال پرداخت یارانه به صورت کالابرگ الکترونیکی هستند و پرداخت نقدی به هیچ وجه به نفع اقتصاد کشور نیست.

مرحبا با بیان اینکه واژه کالابرگ یادآور کوپن در دهه 60 است، گفت: این کارت اصلاً مانند کوپن نیست و مانند این کارت را بسیاری از کارمندان دارند و می‌توانند از طریق آن خرید انجام دهند لذا بهتر است درباره این کارت از واژه کارت خرید یا کارت اعتباری استفاده کنیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس کالا برگ الکترونیکی نماینده کالابرگ الکترونیکی پرداخت یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران