Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@23:50:00 GMT

پوتین به مجمع عمومی سازمان ملل نمیرود

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۲۲۰۸

سخنگوی کرملین گفت که ولادیمیر پوتین در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ماه سپتامبر شرکت نخواهد کرد و به جای او، وزیر خارجه روسیه، هیئت این کشور را هدایت می‌کند. ناطقان: دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به خبرگزاری تاس گفت که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه هیچ برنامه‌ای جهت سفر به نیویورک یا انجام ویدئو کنفرانس در این رویداد را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پوتین هم در پاسخ به خبرنگاران گفت: «خیر. هیچ سفر و سخنرانی از جانب من برنامه‌ریزی نشده است.»

براساس دستور پوتین، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، هیئت این کشور را در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ماه سپتامبر هدایت خواهد کرد.

از جمله اعضای هیئت روسی می‌توان به «سرگئی ورشینین» معاون وزیر امور خارجه روسیه، «گریگوری کاراسین»، رئیس کمیته بین‌المللی شورای فدراسیون روسیه، «واسیلی نبنزیا»، سفیر روسیه در سازمان ملل، «لئونید اسلوتسکی»، رئیس کمیته امور بین‌الملل مجلس دومای دولتی روسیه، مدیران دپارتمان همکاری‌های بشردوستانه و حقوق بشر وزارت خارجه روسیه، دپارتمان منع اشاعه و کنترل تسلیحات، دپارتمان چالش‌ها و تهدیدات جدید، دپارتمان سازمان‌های بین‌المللی و دپارتمان حقوقی اشاره کرد.

مجمع عمومی سازمان ملل که سران کشورها، نخست وزیران و اعضای کابینه کشورهای عضو را گرد هم می‌آورد، از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ سپتامبر در نیویورک – مقر سازمان ملل – برگزار خواهد شد و طبق برنامه مقدماتی این رویداد، نماینده روسیه در تاریخ ۲۴ سپتامبر (مصادف با دوم مهر ماه) در این مجمع سخنرانی خواهد کرد. منبع: ایسنا برچسب ها: پوتین ، مجمع عمومی سازمان ملل ، هدایت ، شرکت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پوتین مجمع عمومی سازمان ملل هدایت شرکت مجمع عمومی سازمان ملل خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • شولتز: پوتین حق ندارد از امانوئل کانت نقل قول کند!
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا