Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:08:05 GMT

افتتاح ورزشگاه شهید وطنی در دربی شمال

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۲۲۸۷

افتتاح ورزشگاه شهید وطنی در دربی شمال

تیم فوتبال نساجی در هفته سوم مسابقات لیگ برتر می‌تواند پس از مدت‌ها در ورزشگاه خانگی‌ خود میزبانی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال نساجی مازندران طبق برنامه باید در هفته اول بیست‌ودومین دوره مسابقات لیگ برتر از مس رفسنجان میزبانی کند و به دلیل آماده نبودن صد درصد ورزشگاه شهید وطنی این دیدار در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ورزشگاه شهید وطنی مراحل پایانی کار آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارد. کار مرمت نیمکت‌ها و رختکن‌ها، تعویض پروژکتورها، تقویت سیستم نور ورزشگاه و همچنین تعمیرات جایگاه‌های VIP و CIP به اتمام رسیده است و مشکلات ورودی کنار جایگاه این ورزشگاه هم برطرف شده است. تنها دغدغه‌ای که درباره اتمام پروژه ورزشگاه وطنی وجود دارد، چمن ورزشگاه است و پس از کشت ذخیره چمن، این مشکل هم تا چند روز آینده برطرف خواهد شد.

شاگردان حمید مطهری پس از برگزاری بازی‌شان مقابل مس رفسنجان در اصفهان، در هفته دوم هم میهمان سپاهان در نقش جهان خواهند بود و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، ورزشگاه شهید وطنی در هفته سوم و با بازی نساجی - ملوان در روز پنجشنبه 3 شهریور ماه افتتاح خواهد شد.

محل دیدار نساجی - مس رفسنجان مشخص شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران ورزشگاه شهید وطنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال عراق به المپیک ۲۰۲۴ پاریس صعود کرد.

به گزارش مشرق، در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا امشب تیم ملی عراق در ورزشگاه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی رفت و پس از تساوی یک بر یک در دقیقه با برتری ۲ بر یک در وقت‌های اضافی مقابل این تیم به رتبه سوم رسید.زید تاهسین و علی جاسم در این بازی برای شاگردان راضی شنیشل موفق به گلزنی شدند و تک گل اندونزی را نیز ایوار جنر به ثمر رساند.به این ترتیب عراقی‌ها پس از سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۱۶ برای سومین بار موفق به حضور در المپیک شدند.این‌ تیم سابقه قهرمانی سال ۲۰۱۳ و سومی سال ۲۰۱۶ را در کارنامه دارد.منتظر محمد، بازیکن مس رفسنجان در این تورنمنت عراقی‌ها را همراهی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی