Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@05:15:08 GMT

حریفان تیم ملی تنیس در دیویس کاپ مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۲۳۵۳

حریفان تیم ملی تنیس در دیویس کاپ مشخص شدند

مسابقات تنیس دیویس‌کاپ قرعه کشی شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را در این دوره از مسابقات شناختند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایران اکونومیست، تیم ملی تنیس کشورمان از فردا (چهارشنبه) رقابت خود را در گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه آغاز می‌کند. بر اساس قرعه انجام شده در گروه‌ B با تیم‌های جزایر پاسیفیک، عربستان سعودی و امارات هم گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قرعه‌کشی، در گروه A تیم‌های ویتنام، سوریه، اردن و مالزی قرار گرفتند.

امیرحسین بادی، حسام یزدی، کسری رحمانی، سامیار الیاسی و علی یزدانی به عنوان نمایندگان کشورمان در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

این مسابقات به مدت ۴ روز، از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مرداد در زمین‌های هاردکورت ویتنام برگزار می‌شود و تیم‌های برتر جواز حضور در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را بدست می‌آوردند.

تیم‌ملی تنیس کشورمان در دوره گذشته این مسابقات که به میزبانی بحرین برگزار شد با عبور از سد تمامی حریفان خود به گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه صعود کرد.

در این دوره نیز، تیم‌های برتر رقابت‌های گروه ۳، جواز حضور در دسته بالاتر را به دست می‌آوردند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم ملی تنیس ، عربستان سعودی ، فدراسیون تنیس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی تنیس عربستان سعودی فدراسیون تنیس تیم ملی تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقایان حسینی از آذربایجان غربی، علی پور از آذربایجان شرقی، ذوالفقاری از مرکزی و روحی زاده مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پایان یک نفر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی طلا و جواهر سازی فرانسه که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

از آذربایجان غربی در بیست و یکمین دوره مسابقات استانی طلا و جواهرسازی ۱۴ شرکت کننده  از بین ۲۰۳ شرکت کننده در این مسابقات مهارتی راهی مرحله کشوری شدند که ۳ مدال و دو دیپلم افتخار سهم استان از مسابقات کشوری بود.

سرعت دقت و روحیه با تمرکز لازم در طراحی یک جواهر در یک طرح سه بعدی معیار مهم انتخاب فرد برتر برای حضور در مسابقات جهانی است.

در دور گذشته مسابقات جهانی این رشته ایران در مسابقات ژنو سوئیس درسال ۲۰۲۲ توانست در چهل و ششمین دوره مسابقات رتبه نخست راازآن خود کرده و با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسژ، خانم جلیلی قهرمان جهان شود.

دیگر خبرها

  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان