Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان جهاد دانشگاهی را نهادی عالی و متعالی از گذشته تا به امروز دانست و گفت: با شناخت جوانان امروز می‌توان زمینه‌های متعالی‌تر کردن این نهاد را بیشتر کرد.

محسن دادار در گفت‌وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی بعد از انقلاب و  بازگشایی مجدد دانشگاه‌ها با رویکردی جهادی عامل ارتباط عمیق میان دانشجویان و اساتید با جامعه بود که نتیجه آن در ایجاد مرکز معظمی همچون رویان تجلی یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رویدادهای علمی انجام شده در جهاد دانشگاهی را منشاء تحولات عظیمی در کشور دانست و گفت: در آن زمان جهاد دانشگاهی توانست ارتباطی خوب میان دانشجویان شکل دهد. 

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان با بیان اینکه رویکرد سال‌های نخست تاسیس جهاد دانشگاهی با فرهنگ جبهه و جنگ عجین شده بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این فرهنگ با آن شدت وجود ندارد، اما ریشه آن در جوانان امروز وجود دارد و تنها کافی است جوانان را بهتر بشناسیم، با آنها به خوبی رابطه برقرار کنیم و زبان آنها را بفهمیم.

دادار تصریح کرد: جوانان حال حاضر چیزی از جوانان زمان اول انقلاب کم ندارند، بلکه بسیار باستعدادتر، باهوش‌تر و با انگیزه‌تر هستند و بر این باور هستم که امروز نیز از ظرفیت جوانان می‌توان استفاده کرد و جایگاه عالی و متعالی جهاد دانشگاهی که از گذشته وجود داشته را متعالی‌تر ساخت. 

به گفته او، راه و روش ارتباط برقرار کردن با نسل جدید با شیوه خودشان را باید یاد گرفت تا بتوان از ظرفیت نسل جوان استفاده کرد.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان به زمان دانشجویی خود و ارتباطی که در دانشگاه با جهاد دانشگاهی داشته اشاره کرد و گفت: در  زمان دانشجویی ما جهاد دانشگاهی زمینه کاری خوبی داشت که این امکان در دانشگاه‌ها فراهم نبود، از این رو جوانان آن نسل، ارتباط بسیاری با جهاد دانشگاهی داشتند. باید بپذیریم روحیه جوانان حال حاضر با آن زمان تفاوت دارد، اما می‌توان با شناخت بیشتر آنها زمینه ارتباط دانشجویان با جهاد دانشگاهی را بیشتر فراهم ساخت.

دادار افزود: باید با فرهنگ‌سازی برای اتصال بیشتر جوانان قدم برداشت. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ هزار و ۷۵۱ نفر داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا، افزود: از این تعداد شرکت کننده ۴ هزارو ۴۲۱ نفر را مردان و ۱۱ هزارو ۳۲۲ نفر را زنان تشکیل می دهند.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش صبح جمعه ۱۴ اردیبشهت همزمان با سراسر کشور در ۸ حوزه امتحانی استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرهای زاهدان، زابل، خاش، سراوان، راسک، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار حوزه های امتحانی برگزاری این آزمون هستند.

صفدری افزود: داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت شرکت در آزمون به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است