Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@02:28:50 GMT

مردم با همراه‌بانک «مهریران» وام دریافت کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۲۶۷۷

مردم با همراه‌بانک «مهریران» وام دریافت کنند

مردم می‌توانند با سفته الکترونیکی از طریق اپلیکیشن، وام دریافت کنند. امکان توثیق سهام و سهام عدالت نیز اجرایی شده و در گام‌های بعدی گواهی‌های سپرده‌، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سایر دارایی‌های مردم وثیقه وام‌های قرض‌الحسنه آن‌ها خواهد شد. دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در گفتگو با شبکه استانی مازندران گفت: در حال حاضر سقف وام قرض‌الحسنه برای اشخاص حقیقی ۲۰۰ میلیون و برای اشخاص حقوقی ۵۰۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: وام قرض‌الحسنه حقوقی در جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکار‌های خرد در حال پرداخت است.
شمسی‌نژاد اعلام کرد: در یک سال منتهی به پایان تیر ۱۴۰۱، بیش از ۳ میلیون فقره وام خرد به مبلغ ۷۵هزار میلیارد تومان از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شده است.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن تأکید بر حمایت این بانک از آسان شدن شرایط ازدواج جوانان، خبر داد: در ۴ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۲هزار فقره وام ازدواج و ۱۱هزار فقره وام فرزندآوری پرداخت شده است.
وی با اشاره به آسان شدن شرایط دریافت وام از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: مردم می‌توانند با سفته الکترونیکی از طریق اپلیکیشن، وام دریافت کنند. امکان توثیق سهام و سهام عدالت نیز اجرایی شده و در گام‌های بعدی گواهی‌های سپرده، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سایر دارایی‌های مردم وثیقه وام‌های قرض‌الحسنه آن‌ها خواهد شد که مردم بدون مراجعه به شعب بانک بتوانند وام دریافت کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران بانک مهر ایران بانک بانک بانکداری الکترونیک وام دریافت کنند قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، این کنسرسیوم بانکی متشکل از شش بانک است که در مجموع 85 درصد سهام این باشگاه بزرگ را در اختیار گرفته اند. شایان ذکر است، ۳۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ شهر، 20 درصد به بانک ملت، 20 درصد به بانک تجارت، ۵ درصد به بانک صادرات، ۵ درصد به بانک رفاه و 5 درصد به بانک اقتصاد نوین انتقال یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق