Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@23:25:20 GMT

پلمب یک واحد مهمان‌پذیر در مینودشت

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۳۱۷۴

پلمب یک واحد مهمان‌پذیر در مینودشت

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مینودشت از پلمب یک واحد مهمان‌پذیر در این شهرستان به علت عدم تمدید پروانه بهره‌برداری خبر داد.

به‌ گزارش خبرگزاری برنا، رضا پورمهدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تذکر و اخطاریه‌های متعدد به بهره‌بردار یک واحد مهمان‌پذیر در این شهرستان مبنی بر تمدید پروانه بهره‌برداری، پرونده این واحد به‌منظور بررسی به کمیسیون گردشگری استان ارائه شد که با توجه به زمان‌بندی این کمیسیون برای تمدید پروانه و ایجاد تغییرات بر اساس ضوابط گردشگری، متأسفانه هیچ اقدامی از سوی مدیر این واحد اقامتی صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مینودشت اضافه کرد: از این‌ رو به استناد قانون توسعه صنعت گردشگری و آیین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تأسیسات گردشگری، این واحد اقامتی غیرمجاز شناخته‌شده و با هماهنگی و حضور نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی و دستور دادستان شهرستان واحد پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: این مهمان‌پذیر در صورت انجام مراحل مربوط به تمدید پروانه بهره‌برداری خود می‌تواند طبق روال گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهمان پذیر مهمان پذیر تمدید پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد