Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: همایش رهروان زینبی ویژه بانوان عصر روز چهارشنبه همزمان با ۱۲ محرم الحرام در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام بخشی پور افزود: بزرگداشت مقام حضرت زینب (س)، تبیین سیره و شخصیت این حضرت و قرائت میثاق نامه بانوان برگرفته از مبانی و اهداف نهضت حسینی از جمله اهداف این همایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همچنین مراسم عزاداری سالروز شهادت امام سجاد (ع) نیز امشب در ۲۸ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر

نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس استان کرمان به همت سازمان بسیج هنرمندان استان و اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» روز گذشته به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس استان کرمان، دانش آموزان و معلمان بسیجی برگزار شد. در این همایش عباسپور رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان، حمیدرضا صابری رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان و بهمنی مسئول امور هنری اداره کل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند.

در حاشیه برگزاری این همایش حمیدرضا صابری رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: نخستین همایش خوشنویسی کاتبان وحی توسط انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشنویسی هنری مقدس و ماندگار در خدمت حق و حقیقت است، ادامه داد: قرآن و آیات کلام الله مجید برکات و ثمرات بی‌بدیل در رشد و شکوفایی اندیشه والای انسانی دارد و بی تردید وقتی هنر خوشنویسی به خدمت کتاب قرآن در می‌آید اعتلا پیدا می‌کند.

رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با اهداف برگزاری این همایش نیز اشاره کرد و گفت: کشور ما در عرصه هنر خوشنویسی، پیشتاز بوده و به دنبال ترویج فرهنگ و معارف قرآنی با استفاده از ابزار هنر هستیم.

وی با بیان اینکه نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» در کرمان با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس، دانش آموزان و معلمان بسیجی برگزار شد، افزود: در این همایش هر کدام از هنرمندان خوشنویس یک یا چند آیه از قرآن را کتابت کردند.

صابری با اشاره به برگزاری این همایش در سال‌های بعد خبر داد و گفت: آثار کتابت شده به صورت نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده می‌شود و به دنبال چاپ این آثار نیز هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم