Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح سه شنبه در دیدار با اصحاب رسانه خراسان‌جنوبی اظهار کرد: انسان‌ها در این عمر و روزهای زندگی یک فرصت بیشتر ندارند که در این مهلت باید سرنوشت و هویت خود را رقم بزند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: عوامل متعددی چون وراثت، تربیت و محیط زندگی در سرنوشت انسان نقش بی‌بدیلی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه‌های تأثیر گذار در محیط زندگی اخباری است که به انسان‌ها می‌رسد، ادامه‌داد: انسان احاطه شده در اخبارهایی است که در زندگی او نقش آفرین است.

وی گفت: در یک بررسی تاریخی در می‌یابیم کربلا و عاشورا را خبرهایی که آن زمان منعکس شده، رقم زده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند اظهار کرد: اخبار دروغ و کذب و شایعات در صدر اسلام کار را به جایی رساند که بعد از نماز امام علی (ع) را لعن و نفرین می‌کردند.

عبادی گفت: سرکشی انسان، امروزه در غرب خود را نشان می‌دهد که به واسطه دور شدن و فاصله گرفتن از معنویت حقیقی، اهل بیت (ع) و مسیر رشد و انسانیت رخ داده است.

وی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: کار خبر و رسانه می‌تواند جامعه‌ای را به هدف خلقت نزدیک کرده و یا برعکس با تحریف واقعیات انسان را از هدف اصلی منحرف کند.

سجاد رضایی، مسئول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی نیز در این نشست اظهار کرد: در بسیج رسانه یکی از خواست‌های ما تشکیل جبهه متحد رسانه‌های انقلاب و از نظر محتوایی پیگیری موضوع جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران طلایه داران جهاد تبیین هستند، بیان کرد: در جهاد تبیین بیان دستاوردها، انعکاس امهات و اصول انقلاب و شکستن هیمنه پوشالی غرب از مؤلفه‌های مهم است.

کد خبر 5559115

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اصحاب رسانه محرم 1401 مراسم عزاداری عاشورا ماه محرم بوشهر حسینیه مهر عکس استانها ویروس کرونا همایش شیرخوارگان حسینی تاسوعای حسینی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه تاسوعا و عاشورا اردبیل خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: رویکرد پیش روی ما برای رشد دادن و زمینه‌سازی برای ارتقاء بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب‌های متعدد از جمله تغییر سبک زندگی، اگر جامعه‌محور نشود، در پیشگیری و حل بحران‌ها موفق نخواهیم بود.

سید محسن اصغری نکاح امروز، ۷ اردیبهشت‌ماه در همایش روز روانشناسی و مشاوره با شعار «روانشناسی در خدمت جامعه» که در مرکز همایش‌های شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در پزشکی، سبک زندگی و پیشگیری و آسیب‌زدایی مبتنی بر آن جزء محورها و راهبردهای اساسی شده است. نمی‌توانیم با مسائل عاطفی، هیجانی و روانشناختی سر و کار داشته باشیم اما سراغ سبک زندگی نرویم؛ نمی‌توانیم روانشناس باشیم و برای شناخت چالش‌های روانشناختی جامعه تنها در کلینیک بنشینیم.

وی افزود: رویکرد پیش روی ما برای رشد دادن و زمینه‌سازی جهت ارتقاء بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب‌های متعدد از جمله تغییر سبک زندگی، اگر جامعه‌محور نشود، در پیشگیری و حل بحران‌ها موفق نخواهیم بود.

رئیس شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ادامه داد: راهبرد سازمان نظام روانشناسی جامعه‌محور بودن است و در این جامعه‌محوری تعامل با سازمان‌ها و نهادهایی که مسئولیت دارند جزء اساسی‌ترین موضوعات است.

اصغری نکاح اضافه کرد: استان خراسان رضوی یک کلان‌استان بوده و شورای استانی باید به صورت ویژه دیده شود. بیشترین حجم همکاران دارای عضویت، پروانه و کلینیک‌ها پس از تهران در خراسان بوده و اساتید بزرگی در خراسان و مشهد وجود دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۹۶ نفر در استان در آزمون صلاحیت حرفه‌ای نمره قبولی کسب کرده‌اند و این افراد باید توسط شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مورد مصاحبه قرار بگیرند. رویکرد ما مشاوره همگانی بوده و جدا از نام دانشگاه‌ها و موسسات، صلاحیت‌های حرفه‌ای دیده می‌شود.

دانشیار گروه آموزشی روانشناسی مشاوره و تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: امروزه همکاران ما از نظر ارائه خدمات با توجه به هزینه‌های بسیار سنگین جاری جهاد می‌کنند. زمانی هویت روانشناسی را برای جامعه احراز می‌کنیم که خدمات ارزنده‌ای به جامعه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • کشف جسد مردی در بیرجند