Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@23:25:45 GMT

خدمت رساني به عزاداران حسيني در منطقه 13

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۳۴۰۸

خبرگزاری آریا-با پایان یافتن دهه نخست محرم، ضمن اجرای ده‌ها ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی، اطراف تکایا، حسینیه‌ها و مساجد محدوده منطقه 13 پاکسازی و شستشو شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، شهردار منطقه13 با اشاره به اقدامات انجام شده در برگزاری با شکوه مراسم عزاداری حسینی گفت: فعالیت‌های معاونت خدمات شهری این منطقه به برگزاری ده‌ها عنوان ویژه برنامه مذهبی - فرهنگی با محوریت ترویج سبک زندگی حسینی، جهاد و ایثار و مقاومت و شهادت طلبی در سطح مساجد، هیئات و محلات 13گانه منطقه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: اداره زیباسازی این منطقه نسبت به نصب 70 تخته پرچم 15 متری، 13 هزار متر آذین بندی متناسب با محرم و اهتزاز دو ابر پرچم اقدام کرده است.
علی احمدی با اشاره به پاکسازی و نظافت محل‌های پخش نذورات و همچنین حاشیه ایستگاه‌های صلواتی توسط حوزه خدمات شهری منطقه ادامه داد: با توجه به پخش نذورات و استفاده از ظروف یکبار مصرف در تکایا، مساجد و هیئات، اداره مدیریت پسماند منطقه، اقدام به توزیع کارتن پلاست و مخازن ویژه پسماند خشک بین مکان‌های مذکور کرد.
وی با اشاره به ائتلاف بزرگ عاشورائیان در فلکه اطلاعات خاطر نشان کرد: در این ایام شهرداری منطقه13، نیرو‌های امدادی و خدماتی اعم از اورژانس، آتش نشانی، نیرو‌ها و کارگران خدمات شهری در آماده باش کامل جهت خدمت رسانی بهینه به عزاداران حسینی بودند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، محسن رضایی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان افزود: نزدیک به ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی درآمده اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

او اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان غربی مربوط به روستاهاست که نقش بسزایی در شکوفایی استعدادها و توان افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان غربی ویژه بانوان فعالیت می کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت های فرهنگی و هنری را نشان می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت های این کانون ها در بستر مسجد شکل می گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

دیگر خبرها

  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی