Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا و شهرداران در این کمیسیون، گفت: اصلاح این قانون در دو بخش صورت می‌گیرد؛ اول نظارت پیشینی یعنی هم اجرا و نظارت بر انتخابات و هم نظارت پسینی یعنی نظارت بر عملکرد اعضای شوراهای شهر و روستا که بررسی این 2 بخش در کمیسیون به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخش دیگر در این طرح انتخاب شهرداران است که در حال بررسی آن در کمیسیون شوراها هستیم، افزود: براساس این طرح مردم به نوعی و به صورت غیرمستقیم در انتخاب شهرداران دخیل هستند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس ادامه داد: براساس این طرح اگر در انتخابات شوراها لیستی داده می‌شود یا اگر فردی به صورت انفرادی برای انتخابات نامزد می‌شود، باید شهردار را هم معرفی کند تا مردم بدانند شهرداری که می‌خواهد تعیین شود چه کسی است.

جوکار بیان کرد: بنابراین طبق این طرح یک هفته پیش از آغاز ثبت‌نام‌ها برای انتخابات شوراهای شهر و روستا، اشخاصی که داوطلب پست شهرداری هستند، باید اقدام به  ثبت‌نام کنند تا روند گزینش آنها انجام شود.

وی ادامه داد: براساس این طرح داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای شهر مکلف هستند در شهرهای دارای تا یک میلیون جمعیت، اسامی 2 نفر و در شهرهای یک میلیون نفر جمعیت و بالاتر اسامی 3 نفر نامزدی پست شهردار را به ترتیب اولویت به عنوان شهردار پیشنهادی به مردم معرفی  کنند.

نماینده یزد در مجلس با اشاره به دیگر مصوبات اعضای این کمیسیون درباره انتخاب شهرداران، بیان کرد: کاندیداهای شهرداری برای شهرهای زیر یک میلیون نفر جمعیت باید 30 سال سن و مدرک تحصیلی کارشناسی و برای شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر باید 35 سال سن و دارای مدرک کارشناسی ارشد باشند.

جوکار اضافه کرد: همچنین کاندیدا‌های شهرداری باید متناسب با جمعیت شهر سوابق فعالیت در شهرداری و یا تجربه در امور دستگاه‌های اجرایی را داشته باشند.

منبع: تسنیم لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر محمدصالح جوکار اخبار سیاسی اخبار مرتبط اعتراض رییس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران به قالیباف ۱۴۰۱/۵/۱۸ رییسی: امروز نقش اصحاب رسانه در برابر امواج دروغ مهم است ۱۴۰۱/۵/۱۸ مراسم عزاداری شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب + عکس ۱۴۰۱/۵/۱۷ رییسی: امروز ابتکار عمل بدست جوانان فلسطینی افتاده است ۱۴۰۱/۵/۱۶ روایت رهبر معظم انقلاب از شفا گرفتن فرزند مرحوم الهی قمشه ای + فیلم ۱۴۰۱/۵/۱۶ سینه زنی محسن رضایی در یوم‌ العباس زنجان + عکس ۱۴۰۱/۵/۱۶ آخرین ویدیو ها تکه پاره شدن مار سمی توسط یک سگ خانگی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۱۲:۲۲ انتقام خنده دار سگ از صاحبش! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۰۱:۰۱ تلاش ماهی برای فرار از قلاب + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۰۰:۳۷ بهنوش بختیاری در مراسم محرم خیابان های مشهد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۰۰:۱۵ تصاویری از ماهواره ایرانی خیام که فردا به فضا خواهد رفت ۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۰۰:۰۳ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۲:۳۵ آخرین تغییرات قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا ۱۲:۳۲ اعتراض رییس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران به قالیباف ۱۲:۲۸ چطور نوتیفیکیشن Contact joined Telegram را در تلگرام غیرفعال کنیم؟ ۱۲:۲۶ شاخص کل تغییر می کند؟ ۱۲:۱۷ تست بینایی؛ در ۸ ثانیه گرگ گم شده را پیدا کنید ۱۲:۱۵ تا دقایقی دیگر اولین سیگنال خیام دریافت می شود ۱۲:۰۰ لزوم حمایت دولت از بانک توسعه تعاون ۱۱:۵۷ نگرانی امانی از افزایش خانه های مجردی در منطقه ۱۳ ۱۱:۵۴ نرخ رسمی ۱۲ ارز کاهش یافت ۱۱:۳۵ قیمت طلا امروز هجدهم مرداد در بازار (مثقال ۱۸ عیار، طلا گرم ۱۸ عیار) ۱۱:۳۵ قیمت دلار در صرافی ملی امروز ۱۸ مرداد ماه ۱۱:۳۵ قیمت یورو امروز ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ قیمت پوند در بازار آزاد امروز ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ قیمت لیر امروز ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ قیمت درهم در صرافی های رسمی ۱۸ مرداد ۱۱:۳۳ بزرگ ترین اجتماع عزاداری شیعیان جهان تحت پوشش بیمه آسیا ۱۱:۳۱ چرا اخیرا مرگ و حمله قلبی بین مردان زیر ۴۰ سال زیاد شده؟ ۱۱:۳۱ نحوه استفاده از ابزار تشخیص صدای توسعه یافته iOS ۱۶ ۱۱:۳۰ قیمت خودرو با احیای برجام سقوط می کند؟ / توافق هسته‌ای؛ کلید واردات خودرو ۱۱:۲۳ قابلیت جدید واتساپ فعال شد ۱۱:۱۹ آغاز همکاری راهبردی ایران و روسیه در حوزه فضایی با پرتاب خیام ۱۱:۰۳ ایران خودرو هم به بورس کالا می آید ۱۱:۰۰ ماهواره خیام پرتاب شد ۱۰:۵۰ هافمن رتبه یک برند محبوب مصرف کننده ایرانی در سال ۱۴۰۱ شد ۱۰:۴۷ اصطلاح X-to-Earn در کریپتو چیست ؟ ۱۰:۴۷ چیزی به نام «اینترنت ملی» و «طرح صیانت» وجود ندارد ۱۰:۴۴ رفت و برگشت برجامی های بورس / شاخص کل فعلا سبز ماند ۱۰:۴۳ تنش بین چین و تایوان بالا گرفت ۱۰:۴۰ رییسی: امروز نقش اصحاب رسانه در برابر امواج دروغ مهم است ۱۰:۳۸ پازل عجیب توسعه مکزیک! ۱۰:۲۲ پروتئین خون احتمال ابتلا به دیابت و سرطان را پیش بینی می کند ۱۰:۱۵ کاهش انتظارات تورمی آمریکا؛ خبر خوب برای فدرال رزرو ۱۰:۰۴ هشدار بارش های سیل آسا در ۱۵ استان ۱۰:۰۰ رسیدن به ظرفیت تولید ۱میلیون و ۵۰۰ هزار تنی بریکت کار سختی نیست ۰۹:۵۱ مغایرت در معدل اعلامی موجب لغو قبولی کنکور می شود ۰۹:۴۷ اختلال جهانی سرویس جستجوی گوگل ۰۹:۴۱ ۲۲ مردادماه پایان مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ ۰۹:۳۹ افت مجدد قیمت بیت کوین به کانال ۲۳ هزار دلاری ۰۹:۳۶ صفر تا صد دریافت وام بدون ضامن با وثیقه سهام ۰۹:۳۳ بخشنامه معافیت مالیاتی گواهی سپرده‌ کالایی ابلاغ شد ۰۹:۲۴ فاصله زمین با خورشید در حال کاهش است یا افزایش؟ ۰۹:۲۱ حذف ارز ترجیحی یک اقدام درست است و باید همه از دولت حمایت کنیم ۰۹:۱۷ بودجه لازم برای خرید یک واحد ۱۲۰ متری در پونک چقدر است؟ ۰۹:۰۳ چند توصیه‌ ایمنی برای رانندگی در هوای بارانی ۰۹:۰۰ برترین دانشگاه های جهان در رشته های علوم پزشکی معرفی شدند ۰۸:۵۲ قدرت بالای بینی کودکان در مقابله با ویروس کرونا ۰۸:۴۶ طلای جهانی در مدار کاهش ۰۸:۴۲ نفت جهانی چند شد؟ ۰۸:۳۸ هوای تهران ناسالم است ۰۸:۳۴ آیا تشعشعات ایربادز‌ها برای سلامتی مضر است؟ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محمدصالح جوکار اخبار سیاسی انتخابات شوراهای شهر و روستا امروز ۱۸ مرداد ماه ۱۱ ۳۵ قیمت یک میلیون ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ

آفتاب‌‌نیوز :

ارز‌های دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد.

این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.

تحلیلگران بازار انتظار دارند ۲۵ میلیارد دلار به صندوق‌های بیت‌کوین نقدی هنگ‌کنگ وارد شود.

به نقل از مارکت، بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶.۰۶ میلیارد دلار است که ۱۷.۸۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۷۳ میلیارد دلار است که ۸.۶۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۱.۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارز‌های دیجیتالی (تا ساعت ۱۰:۴۲ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۳ هزار و ۳۹۹.۱۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۵۳ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۷۲.۴۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۲ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۶۰۱.۵۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد کاهش

۵- سولانا

قیمت: ۱۳۵.۶۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۰۵ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۱۳۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۶.۶۵ درصد کاهش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۴۲۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵۴ درصد کاهش

۹ – تون کوین

قیمت: ۵.۳۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۳.۰۳ درصد کاهش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۴۵۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۹۹ درصد کاهش

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت