Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@21:59:04 GMT

لوگو و پوستر پروژه «چراغ» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۴۰۶۷

لوگو و پوستر پروژه «چراغ» رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، لوگو و پوستر نماهنگ چهار دقیقه‌ای «چراغ» با طراحی مهدی اسدی‌تبار رونمایی شد.

این نماهنگ که قصه‌ای محرمی را روایت می‌کند، از تولیدات مرکز موسیقی ماوا است و به کارگردانی مهران علوی و تهیه‌کنندگی میلاد مولوی در تهران و شهرک سینمایی غزالی جلوی دوربین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نماهنگ صابر خراسانی شعری از محمدحسین ملکیان را دکلمه می‌کند و نیما علامه آهنگسازی، تنظیم، میکس و مسترینگ آن را انجام داده است.

رامین راستاد، حشمت‌الله آرمیده، امیررضا صحرانورد بازیگران نماهنگ «چراغ» هستند.

عوامل تولید این نماهنگ نیز عبارتند از کارگردان: مهران علوی، تهیه کننده: میلاد مولوی، دکلمه: صابر خراسانی، شاعر: محمدحسین ملکیان، آهنگساز، تنظیم، میکس و مستر: نیما علامه، نوازنده سه تار: آرش مردانیان، نوازنده کمانچه: امیرحسین عزت‌نژاد، مدیر تصویربرداری: حسین سیدیان، دستیاران تصویر: رضا یارمهری، امید چنگیزی، مدیر تولید: مهرگان علوی، دستیار تولید: سجاد اشراقی‌نیا، طراح صحنه و لباس: سعید پیرهادی، دستیار صحنه: حمید پورپارسا، طراحی و اجرا گریم: پوریا کریمی، عکاس: بهنام معطریان، طراح پوستر و لوگو: مهدی اسدی تبار.

کد خبر 5559141 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: نماهنگ رامین راستاد لوگو پوستر موسیقی پاپ محرم 1401 روایت محرم تئاتر ایران شبکه پنج سیما موسیقی آئینی حسینیه مهر آلبوم نواحی اشک شبکه نسیم هنرمندان تئاتر خورشید کاروان شهاب حسینی بازیگر سینما فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سید اسماعیل علوی در جلسه کمیسیون رفع تداخلات اراضی شهرستان ساری گفت: برای رسیدگی به پرونده‌های مربوط به برخی اراضی، با حضور مسوولین ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی و آبخیزداری و اعضای کارگروه تاکنون ۲۳ هزار هکتار اراضی کشاورزی این شهرستان رفع تداخلات شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری به رفع تداخلات ۱۰۳ هزارمتر مربع اراضی کشاورزی این شهرستان در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: پرونده‌های مورد پیگیری سال گذشته برای ۷۲ روستای این شهرستان است.

علوی با بیان اینکه این کارگروه برای رفع همپوشانی قوانین و مقررات موازی و اصلاح سوابق، نقشه ها، تمامی دفاتر و اسناد از جمله اسناد مالکیت در عرصه‌های مورد تداخل برگزار می‌شود، افزود: این جلسه برای رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی جدید جهت پلاک‌های ثبتی ۶ پلاک در یک بلوک برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: تعیین حقوق متقابل دولت و مردم، تثبیت مالکیت اشخاص بر مستثنیات، تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی، کاهش پرونده‌های قضایی حوزه زمین، صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی و کاهش دغدغه کشاورزان و بهبود تولید کشاورزی از جمله دستاورد‌های مورد انتظار برای نظام رفع تداخلات اراضی است.

علوی افزود: با ابلاغ شیوه نامه اجرای آیین نامه ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور برای رفع موانع تولید و اجرای سیاست‌های جهاد کشاورزی، رفع تداخلات ارضی اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد