Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی گفت:طرح ایجاد منبع درآمد سالم و پایدار برای مددجویان، از طریق نصب پنل‌های خورشیدی بر روی پشت بام منازل‌شان، در بهزیستی خراسان رضوی، اجرایی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حمیده محدث در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تا کنون 430 خانواده‌ی تحت پوشش، داوطلب اجرای این طرح در پشت‌بام منازل‌شان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح توسط یک شرکت خصوصی و با همکاری شرکت برق مشهد مقدس اجرایی شده؛ برای پشت‌بام هر منزل با شرایط خاص اجرایی، تولید 5 کیلووات برق در نظر گرفته شده است.

محدث خاطرنشان‌کرد: پشت‌بام‌هایی برای اجرای این طرح در نظر گرفته می‌شود که شرایط خاص آن همچون فلزی نبودن اسکلت، استحکام بنا و مساحت کافی را دارا باشد.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه این طرح با کمک بانک‌ها و به صورت تسهیلات ارزان‌قیمت اجرایی می‌شود گفت: این تسهیلات 7 ساله است و 6 ماه دوره خواب دارد و بهره‌ی آن 4 درصد می‌باشد.

وی تأکید کرد: این طرح برای 5 دهک پایین در نظر گرفته شده و اولویت اجرا در سه دهک اول است.در یک سال و نیم اول پس از اجرا، در هر ماه 400 تومان درآمدزایی برای مددجو ایجاد می‌شود و در سال‌های بعد این درآمد افزایشی خواهد بود.

1000 پنل خورشیدی در راستای بازتوانی مددجویان بهزیستی استان اصفهان ایجاد می‌شودرئیس سازمان بسیج سازندگی: 5 قرارگاه ملی جهادی راه‌اندازی شد/ توزیع 50 هزار پنل خورشیدی بین روستائیانرئیس بسیج سازندگی: 50 هزار پنل خورشیدی در سطح کشور نصب می‌شود

محدث گفت: بر اساس تفاهمات صورت گرفته، شرکت برق، تولیدات مازاد بر مصرف این پنل‌های خورشیدی را خریداری می‌کند ضمن اینکه این طرح ذیل بند دال تبصره 16 قانون بودجه اجرایی شده است.

انتهای پیام/282/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پشت بام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها پل ارتباطی دولت و مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ استاندار لرستان گفت:شوراها پل ارتباطی دولت و مردم هستند و می توانند زمینه ی مشارکت مردم را در حکمرانی با دعوت و تشویق آنها به وجود آورند.
 ابوطالب شفقت با اشاره به اینکه شهرداران و شهرداری ها مسئول ایجاد نشاط اجتماعی فردی و عمومی هستند، افزود: همه ی اقدامات شهرداری ها از جمله ایجاد فضای سبز، ایجاد نماهای شهری، کاهش ترافیک و تنظیف زمینه ساز نشاط فردی و اجتماعی هستند.
وی با بیان اینکه شوراها محل مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند.گفت:در شهرهای کوچک باید شرایطی فراهم شود که باعث تشویق مردم برای مهاجرت به آنها شوند.
استاندار لرستان همچنین در خصوص نقش شهرداری ها در گردش اقتصادی داخل استان افزود: با توجه به ازدیاد  طرح های خرد در شهرداری ها برای گردش مالی در داخل استان برای اجرای آنها از پیمانکاران بومی استفاده شود.
شفقت با اشاره به حادثه خیز بودن استان در  بحران سیل گفت: آبخیزداری و آبخوان داری در مناطق سرچشمه ی ایجاد سیل باید توسط دستگاه های مربوطه انجام شده و در شهرهایی مانند خرم آباد و پلدختر که رودخانه ها از میان شهر عبور می کنند باید تعاملات لازم با دستگاه های ذیربط انجام شوند.
استاندار لرستان با اشاره به نقش مهم نمایندگان شهرهای کوچک در مجلس شورای اسلامی برای تدوین قوانین محرومیت زدایی در این شهرها افزود:نمایندگان شهرهای کوچک در مجلس می توانند با تشکیل فراکسیون های لازم قوانینی را برای ایجاد زیرساخت ها و محرومیت زدایی از این شهرها تدوین کنند.




دیگر خبرها

  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات
  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم