Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون هاکی پس از ثبت نام برای ریاست کمیته ملی المپیک گفت: در صورت حضور سجادی وزیر ورزش و صالحی امیری از حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک انصراف می‌دهم.

به گزارش ایسنا، بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی که در پست ریاست و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ثبت نام کرده است، بیان کرد: ۲۷ سال سابقه مدیریت در ورزش دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش دانشگاه آزاد اسلامی را با یک اتاق یک در دو تحویل گرفتم و اولین کارمندم علیرضا سهرابیان رییس کنونی فدراسیون قایقرانی بود. با نگاهی به شرایط کنونی ورزش دانشگاه آزاد متوجه تحولات آن می‌شوید. روزگاری تنها پرسنل ورزش دانشگاهی تنها خودم بودم با یک خط تلفن داخلی اما در حال حاضر در تمامی حوزه‌ها دانشگاه آزاد موفق بوده است. ما در میدان فرهنگی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

 او افزود: اکثر قهرمانان و مسئولان ورزش درحال حاضر فارغ‌التحصیل رشته جامعه‌شناسی ورزش هستند که بنیان‌گذار آن خود هستم. مقطع کارشناسی ارشد این رشته در دنیا وجود دارد ولی دکترای آن نبوده است. من هم در بخش فرهنگی سابقه کار دارم و هم در بخش اجرایی. در بخش اجرایی برای ورود قهرمانان تسهیلات ایجاد کرده‌ایم و با تلفیق علم و تجربه شرایطی ایجاد کردیم که در حال حاضر اکثر قهرمانان و مسئولان ورزشی کشورمان در زمره افراد با سواد هستند. در حال حاضر تمام اماکن ورزشی دانشگاه آزاد هم در بخش قهرمانی فعال هستند و هم در بخش همگانی. در ورزش دانشگاهی ۸۰ رشته ورزشی و ۸۰ تیم ورزشی را فعال کردیم که سطح وسیعی است. در فدراسیون بین‌المللی دانشگاهی سابقه ریاست داشتم و بعد از آن رییس بازی‌های بین‌المللی بین داشنگاهی جهان بودم. کمیته ملی المپیک هم میدان ورزشی است هم میدانی قهرمانی و فرهنگی. در حال حاضر هم بنده رییس فدراسیون هاکی هستم. واقعیت‌ها را خودمان می‌سازیم و باید نگاهی به پیشینه‌ رشته‌های ورزشی داشته باشیم. با توجه به این که بنده در داخل میدان هستم باید شرایط را موشکافانه بررسی کنیم تا کلیه رشته‌های ورزشی را ارتقا دهیم.

قدیمی تاکید کرد: وزیر ورزش از جنس ورزش است تعحب کردم تمام قوانین هاکی را می دانست و اگر برای انتخابات کمیته بیاید، انصراف می دهم. رییس کمیته ملی المپیک هم در میدان اقتصادی و فرهنگی خیلی خوب عمل کرد و تعامل خوبی داشت اگر او هم ورود کند من حضور پیدا نمی‌کنم.

او در مورد مهمترین دغدغه کمیته ملی المپیک گفت: باید دنبال کرسی های کاربردی جهانی و آسیایی باشیم و در اقتصادی و فرهنگی یار و یاور فدراسبون ها باشیم. هاکی جزو سه رشته پر طرفدار دنیاست اما در ایران پشت دروازه است. در سال ۹۲ بودجه ما ۲۵۰ میلیون بود الان ۷۵۰ میلیون است اما باز هم میدان اقتصادی ما فقیر دیده شده است. در دانشگاه آزاد به من اختیاراتی داده شد ورزش اولویت اصلی بود و همین نقش پدرانه را باید در کمیته ملی المپیک ایفا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميته ملي المپيك بهرام قدیمی کمیته ملی المپیک دانشگاه آزاد ورزش دانشگاه حال حاضر هم در بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود حق بجانب عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد واحد قوچان اضافه‌شده است، اظهار کرد: مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیا در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در سطح دانشگاه آزاد کشور و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری رشته‌های جدید این دانشگاه به‌حساب می‌آیند و از مهرماه ۱۴۰۳ هر دو رشته دانشجو می‌پذیرند.

رئیس دانشگاه آزاد قوچان ادامه داد: این دانشگاه به‌عنوان اولین واحد دانشگاهی از مجموعه دانشگاه‌های آزاد در سال ۱۴۰۰ میزبان نخستین نشست تخصصی اینترنت اشیا با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بوده است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی رشته مهندسی اینترنت اشیا می‌تواند زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم بوده و موجب شود دانشگاه‌های کشور دوشادوش سایر کشورهای توسعه‌یافته حرکت کند.

کد خبر 6088176

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است