Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، علیرضا سلیمی در خصوص اهمیت تنقیح قوانین، گفت: مجلس یازدهم درصدد تنقیح قوانین است زیرا هزاران قانون وجود دارد که دست و پای مردم را بسته است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وجود قوانین ضروری است اما باید کارایی داشته باشد؛ در واقع به جرات می توان اذعان کرد قوانینی وجود دارد که کارایی خودش را از دست داده و باید جایگزین برایش درنظر گرفته شود تا شاهد تسهیل امور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم می خواهد مسیر را برای مردم باز کند تا کارها به خوبی پیش برود، ادامه داد: به عبارتی مجلس باید در این مسیر گام بردارد تا شاهد برطرف شدن مشکلات در کشور باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در این میان یکصد هزار آیین‌نامه و مصوبه اجرایی وجود دارد که آنها هم نیازمند تنقیح هستند، افزود: در صورت تحقق این امر شاهد ساماندهی قوانین خواهیم بود.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرعت یافتن تنقیح قوانین امری ضروری است، خاطرنشان کرد: براین اساس امیدواریم تا شهریورماه سال آینده به این هدف دست یابیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تنقیح قوانین نماینده مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • پهپاد‌ انتحاری ایرانی ، ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • پهپاد‌های انتحاری «شاهد» چگونه به ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین تبدیل شدند؟
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • قانون نانوشته!
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم