Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر که نان از عمل خویش خورد، منت حاتم طایی نبرد! بسیاری از افراد ممکن است در برهه‌ای از زمان مجبور به قرض گرفتن خودروی اقوام و آشنایان شوند. اما، مدرنیته شدن روند زندگی و همچنین ارتقای خدمات سرویس‌دهی نظیر اجاره خودرو موجب گشته تا دیگر منت کسی را نکشیم.

اجاره خودرو یکی از هوشمندانه‌ترین خدماتی است که در چند سال اخیر وارد ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر به قدری طرفداران زیادی به خود دیده است که حتی صاحبان خودرو نیز به فکر رنت کردن ماشین هستند. چراکه، خودروهای اجاره‌ای تنها شامل ماشین‌های ایرانی نمی‌شوند. اغلب، شرکت‌های رنت ماشین با خرید خودروهای لوکس خارجی و کمیاب این امکان را برای هموطنان فراهم کرده‌اند. همین موضوع سبب گشته تا محبوبیت این نوع از خدمات به بالاترین حد برسد.

مزیت‌های اجاره خودرو

از مهمترین مزایای کرایه ماشین باید به کاهش هزینه‌های حمل و نقل اشاره کرد. این روزها تعرفه شرکت‌های تاکسی آنلاین نظیر اسنپ بشدت گران شده است. تا جایی که برای یک مسیر کوتاه در تهران باید بیش از ۴۰ هزار تومان هزینه کنید. حال آن که خودروهای این شرکت‌ها اغلب سواری‌های بی‌کیفیت هستند و حتی از برآورده کردن نیازهای ابتدایی مسافران نیز عاجز می‌باشند. بیش از ۷۰ درصد این خودروها سرویس تهویه مطبوعی ندارند و فاقد کولر می‌باشند.

حال تصور کنید برای سفرهای بین شهری، مثلا کرج تا تهران، باید هزینه‌های بیشتری متحمل شوید. اجاره ماشین از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس این امکان را برای مسافران فرام می‌کند تا با اجاره خودروهای لوکس خارجی سفری دلپذیر را تجربه کنند.

 مهمترین مزایای رنت خودرو استفاده از خودرو اجاره‌ای در همه‌جا امکان اجاره ماشین به مدت چند روز (حتی ۱ ماه) اجاره خودروهای لوکس و لاکچری (مانند بنز و پورشه) عدم نیاز به پرداخت بیمه بدنه و شخص ثالث بالا بودن سرعت امدادرسانی برای خودروهای اجاره‌ای بالا بودن قدرت انتخاب به لطف وجود خودروهای فراوان معرفی انواع خودروهای اجاره ای در ایران

شرکت‌های اجاره خودرو فهرست بلندپایه‌ای از اتومبیل های لوکس ایرانی و خارجی را در وبسایت‌های خود درج کرده‌اند. در این فهرست خودروهای نام آشنایی نظیر بنز، آئودی، پورشه، بی‌ام‌و و لندکروز به چشم می‌خورند که هر کدام با قیمت‌های باورنکردنی در دسترس هستند. شما تنها با پرداخت ۲ الی ۳ میلیون تومان می‌توانید به مدت ۲۴ ساعت سوار بر پورشه یا بنز شوید.

اجاره این خودروها برای رفتن به مهمونی‌های لاکچری بر پرستیژ شما اضافه می‌کنید. همچنین، خودروهای ایرانی باکیفیت نظیر دنا پلاس و شاهین نیز در این فهرست قرار دارند. این کار باعث می‌شود تا تمامی قشرهای جامعه قدرت مالی کافی برای کرایه اتومبیل های مختلف داشته باشند.

همچنین، وجود خودروهای کلاسیک نیز از آپشن‌های جذاب این فهرست تلقی می‌شوند. شما می‌توانید با اجاره ماشین های کلاسیک نظیر کادیلاک، شورولت و بنزهای قدیمی حس بی نظیری را در خیابان های تهران تجربه کنید.

کرایه ماشین در سایر شهرهای ایران

شرکت های ارائه دهنده سرویس رنت اتومبیل خدمات گسترده خود را در اقصی نقاط کشور ارائه می‌دهند. شما می‌توانید در جزیره قشم و کیش نسبت به کرایه خودرو اقدام کنید. با توجه به این که این مناطق جزو منطقه آزاد محسوب می‌شوند، امکان اجاره ماشین هایی نظیر لامبورگینی، فراری، بوگاتی و مازراتی نیز فراهم می‌باشد. البته، هزینه رنت کردن آن‌ها کمی گران‌تر از سایر خودروها می‌باشد.

اجاره خودرو در کشورهای خارجی

از دیگر خدمات شرکت های اجاره ماشین، ارائه سرویس در کشورهای همسایه مانند ترکیه و امارات می‌باشد. با توجه به بالا بودن هزینه حمل و نقل در کشورهای همسایه، رنت کردن ماشین برای مدتی که در این کشورها اقامت دارید گزینه ایده‌آلی به نظر می‌رسد. شما می‌توانید از طریق ایران نسبت به کرایه اتومبیل در خارج از کشور اقدام کنید. لذا، پیش از سفر به این دو کشور، بهتر است با برقراری تماس با واحدهای پشتیبانی شرکت های ارائه دهنده سرویس نسبت به اجاره خودرو در دبی یا شهرهای شارجه، استانبول، آنتالیا و غیره اقدام کنید.

شرایط کرایه خودرو در ایران

شرایط رنت کردن ماشین در ایران بسیار ساده است. اولین کار مراجعه به وبسایت شرکت مورد نظر است. پس از ورود باید خودروی مورد نظر خود را انتخاب و مدت زمان اجاره را وارد کنید. گفتنی است که شرایط اجاره خودرو برای اتباع ایرانی و خارجی متفاوت است.

شرایط و مدارک لازم برای رنت خودرو

ارائه یک فقره چک یا سفته به مبلغ ارزش کل خودرو ارائه کارت شناسایی معتبر نظیر شناسنامه، کارت ملی یا گواهینامه پرداخت پنج درصد از کل مبلغ خودرو بعنوان ودیعه ارائه سند ملکی

سخن پایانی

در این مطلب شما را با یکی از خدمات نوین در کشور به نام اجاره خودرو آشنا کردیم. امکان کرایه ماشین با راننده و بدون راننده در کشور توسط شرکت های معتبر مهیا می‌باشد. یکی از این شرکت های رنت خودرو در هتل هما تهران می باشد که جزو معتبرترین موسسات بشمار می آید. شما می‌توانید با برقراری تماس با این شرکت یا مراجعه به وبسایتشان به راحتی ماشین مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت ها اجاره کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها آنتالیا رپرتاژ آگهی استانبول ایران اجاره خودرو روزانه ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آنتالیا رپرتاژ آگهی استانبول آنتالیا رپرتاژ آگهی استانبول ایران اجاره خودرو روزانه ترکیه شما می توانید اجاره ماشین اجاره خودرو اجاره ای شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، یکصد و نود و دومین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور هشتم اردیبهشت ماه با حضور اعضای شورا در وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه به دنبال درخواست اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل مسافری کشور در خصوص درخواست بازنگری در مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی شهری و همچنین ضرورت تصویب مشخصات علائم ممیزه ناوگان حمل و نقل دانش‌آموزی با توجه به اصلاح آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مورد زیر به تصویب رسید:

مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی

با توجه به تصویب ضوابط وسایل نقلیه برقی برای خدمت در ناوگان تاکسی شهری در جلسه یکصد و هشتاد و پنجم شورای عالی ترافیک شهرهای کشور، براساس توجیهات ارائه شده توسط اتحادیه مذکور با عنایت به نبود تجربه عملی قبلی از عملکرد خودروهای برقی و لزوم احتیاط در بهره برداری از آنها، اتحادیه حمل و نقل مسافری کشور با کمک پژوهشکده خودرو، سوخت و محیط زیست دانشگاه تهران ضمن بررسی مشخصات مصوب، پیشنهاد اصلاحی به شرح ذیل را که پس از طرح و بررسی بصورت ذیل مورد موافقت اعضای این شورای عالی قرار گرفت:

۱- خودروهای برقی معرفی شده باید شرایط اخذ شماره انتظامی برای خودروی شخصی را داشته باشند.

۲- خودروهای برقی معرفی شده باید سایر الزامات مربوط به خودروهای مناسب احتراقی موضوع مصوبات جلسات ۱۱۰ و ۱۸۱ و ۱۹۱ شورا را در خصوص ناوگان تاکسی شهری احراز نموده و در بحث ضوابط پیشران خودرو، مشخصات جدول ارائه شده ملاک عمل بوده و احراز انطباق شرایط خودرو با ضوابط مصوب از طریق دبیرخانه شورای عالی (با همکاری کمیته‌ فنی ذیربط و اتحادیه های ذیل سازمان شهرداری¬ها و دهیاری¬های کشور) صورت خواهد پذیرفت.

همچنین مقرر شد سقف تعداد ناوگان تاکسی برقی در هر شهر و تعداد پروانه صاده برای این نوع از ناوگان، متناسب با زیرساخت‌های ایجاد شده خصوصاً تعداد ایستگاه و رابط شارژ که از سوی شهرداری ذیربط به دبیرخانه شواری عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور اعلام می‌گردد، توسط این شورای عالی تعیین شود.

اعضای شورای عالی ترافیک بر ضرورت ارائه همه خدمات پشتیبانی این ناوگان توسط خودروسازان ذیربط خصوصاً باطری‌های بکار رفته، حداقل به مدت ۱۰سال از تاریخ واگذاری، تأکید کردند.

دیگر خبرها

  • تفاوت عجیب قیمت خودرو در ایران و امارات
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • لوازم یدکی رنو
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس