Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خبر شناسایی و دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب و معرفی این افراد به مراجع قضائی در این شهرستان را به صورت زیر تشریح کرد.

در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر قدرت نمایی، سرقت، مزاحمت و شرارت و ایجاد نزاع توسط دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شدند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران کلانتری ۱۴ آوه با انجام اقدامات فنی و تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان را که دارای ۱۴ فقره سابقه نزاع، درگیری و سرقت بودند شناسایی و طی هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضایی شدند؛ نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اراذل و اوباش ساوه پلیس استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6089765

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد