Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال کشورمان موفق شد در اولین بازی مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی مقتدرانه از سد حریفش عبور کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی اول والیبال ایران خود را برای رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌کند. شاگردان بهروز عطایی در رقابت‌های لیگ ملت ها به مقام هفتم دست یافتند و حالا برای عملکردی بهتر در قهرمانی جهان تلاش میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماده سازی تیم ملی والیبال ایران برای رقابت های قهرمانی جهان باعث شد که فدراسیون والیبال ایران تیم ب را به مسابقات کشورهای اسلامی بفرستد. البته باید به این نکته اشاره کرد که تیم دوم ایران چیز زیادی کمتر از تیم اولش ندارد و ستاره های صاحب نامی در آن حضور دارند.

در همین راستا شاگردان عظیم جزیده امروز در اولین مسابقه خود در رقابت های کشورهای اسلامی به مصاف قطر رفته و موفق شدند در سه ست پیاپی حریف خود را شکست دهند تا شروع خوبی را در این تورنمنت تجربه کرده باشند.


در ست اول ایران موفق شد به راحت ترین شکل ممکن و با نتیجه ٢۵-١۵ حریف خود را شکست دهد. در ست دوم قطر عملکرد به مراتب بهتری را از خود به نمایش گذاشت اما باز هم با نتیجه ٢۶-٢۴ شکست خورد. در ست سوم نیز کار بسیار نزدیک پیش رفت اما نهایتاً بازهم این ایران بود که با نتیجه ٢۵-٢٣ به پیروزی رسید و در مجموع حریف خود را در سه ست پیاپی شکست داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال بازی های همبستگی کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، رقابت‌های تنیس تور جهانی جوانان از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۱ اردیبهشت با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها در بخش انفرادی دختران، یاسمن یزدانی از جاجرم موفق شد با نتیجه (۱_۶ و ۱_۶) هانا سلطانی را شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

همچنین در بخش دو نفره دختران نیز کیمیا ثاقب و یاسمن یزدانی با نتیجه (۲_۶ و ۳_۶ ) توانستند از سد بایلان از ترکیه و هانا سلطانی بگذرند و قهرمان شوند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229208 برچسب‌ها مسابقات تنیس ورزش

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین