Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال مردان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از امروز (سه‌شنبه ۱۸ مرداد) در قونیه آغاز شد و تیم ب ایران در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۴ به وقت تهران به مصاف قطر رفت.

شاگردان عظیم جزیده در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۳ حریف خود را شکست دادند تا با ۳ امتیاز در صدر جدول گروه دوم این رقابت‌ها قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوریا یلی پشت خط‌ زن تیم ملی ب والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقه را با ۱۴ امتیاز به دست آورد.

سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

تیم ب والیبال ایران ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه ۲۰ مرداد در دومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف پاکستان می‌رود.

شهروز همایونفرمنش (کاپیتان)، علی رمضانی، فاضل پژومان، پوریا یلی، بردیا سعادت، آرمان رحمانی، احسان دانش‌دوست، علی حاجی‌پور، اسماعیل مسافر، محراب ملکی‌سرخی، امیرضا سرلک، محمد ولی‌زاده، ابوالفضل قلی‌پور و اسماعیل طالبی‌ ۱۴ بازیکن اعزامی ایران به این مسابقات هستند.

مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست، عظیم جزیده (سرمربی)، کامبیز یعقوبی (مربی)، وحید صادقی و احمد فتاح (کمک مربی) و امین علی‌اکبری به عنوان آنالیزور تیم ب را در بازی‌های کشورهای اسلامی همراهی می‌کنند.

تیم ملی والیبال زنان ایران نیز که برای نخستین بار در این بازی‌ها شرکت کرده است، فردا در اولین مسابقه خود به مصاف ازبکستان می‌رود.

برچسب‌ها پوریا یلی بردیا سعادت تیم ملی والیبال بازی های کشور های اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پوریا یلی بردیا سعادت تیم ملی والیبال پوریا یلی بردیا سعادت تیم ملی والیبال بازی های کشور های اسلامی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • عکس/استوری پوریا پورسرخ برای قهرمانی فوتسال ایران
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان