Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم سوگواری سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مدت ۴ شب در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پایتخت نیجریه (ابوجا)، برگزار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مراسم سوگواری سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مدت ۴ شب در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پایتخت نیجریه (ابوجا)، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این چهار شب عاشقان حسینی در مراسم سخنرانی در مورد ابعاد مختلف قیام امام حسین (ع) شرکت کرده و سپس به عزاداری پرداختند.

در شب شام غریبان امام حسین علیه السلام سفیر ایران، دیپلمات‌های کشورمان، تعدادی از دیپلمات‌های کشور‌های دیگر مستقر در ابوجا و ده‌ها نفر از شیعیان نیجریه و دیگر محبان اهل بیت (ساکن نیجریه) حضور داشتند.

محمد علی بک، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ابوجا ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عاشورای حسینی از حضور پرشور عزاداران و علاقمندان به امام حسین (ع) در سفارت کشورمان تشکر نمود. سپس برخی از علمای شیعه نیجریه در اهمیت قیام امام حسین (ع) سخنرانی و در ادامه سوگواران حسینی در رثای شهیدان دشت کربلا عزاداری و سینه زنی کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نیجریه عزاداری امام حسین امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد

نماهنگ وعده صادق با موضوع حماسی و در حمایت از سیلی محکم سپاه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه به تهیه کنندگی جواد فلاحتی، شعر شایا تجلی، آهنگسازی رضا سقفی، تنظیم و میکس معین ادیم و خوانندگی سعید کشاورز در واحد شعر و موسیقی و سرود صداوسیمای مرکز قم تولید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی