Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:28:02 GMT

راه اندازی پرواز عتبات عالیات از فرودگاه اراک

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۶۷۳۳

راه اندازی پرواز عتبات عالیات از فرودگاه اراک

ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی از برقراری پرواز عتبات عالیات در فرودگاه اراک خبر داد.

محمدحسن آصفری در جریان بازدید از خبرگزاری ایسنا که به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار انجام شد، اظهار کرد: مقرر شده از اربعین امسال پرواز عتبات عالیات از فرودگاه اراک به نجف اشرف آغاز شود که اقدام خوبی است و می  طلبد که با استقبال خوب مردم این سفرها ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از آن به دنبال راه اندازی پروازهای مدینه منوره نیز هستیم که اقدام ارزشمندی است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی،  همچنین ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه ایسنا به عنوان خبرگزاری متعلق به جهاد دانشگاهی اقدامات ارزشمندی انجام می دهد، گفت: این خبرگزاری حقوق مردم را از مسئولین پیگیری می کند و مسئولین نیز موظف به پاسخگویی هستند تا روز به روز شاهد رفع دغدغه های مردم باشیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فرودگاه سفر عتبات عالیات اراك نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه