Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: طرح ساماندهی اتباع بیگانه در کل کشور در حال اجراست اما به دلیل آنکه در استان کرمان تعداد زیادی از افاغنه ساکن هستند، به صورت ویژه این طرح در استان در حال پیگیری است.

دکتر محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۱۸ مردادماه در حاشیه دیدار با خانواده های داغدار واقعه ناگوار در رفسنجان در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه فاجعه روز یکشنبه ۱۶ مردادماه در بهرمان رفسنجان که توسط یک جانی صورت گرفت، منجر به فوت ۴ نفر از هموطنانمان در این منطقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تلقی های اولیه در این ماجرا بر این بود که تبعه های افغانی در این ماجرا با یکدیگر درگیر شده و دوستان ایرانی برای کمک و جمع کردن این قائله وارد ماجرا شده بودند، افزود: بعد از پیگیری های صورت گرفته، بخشی از این ماجرا مشخص شد و معلوم گردید که چهار ایرانی به قتل رسیده در این فاجعه هیچ ارتباطی با قاتل و این ماجراها نداشته و قاتل به دنبال کشتن افغانی های دیگر بوده که با موتور خود در آن منطقه گشت می‌زده که متاسفانه با عزیزان ایرانی ما روبرو شده و آنها را به قتل رسانده است.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه حضور افاغنه در ایران و به ویژه استان کرمان در حال ساماندهی است اظهار کرد: در قالب این طرح سرشماری افاغنه صورت گرفته است و حدود ۲۰ روز تا یکماه قبل این سرشماری به پایان رسیده است و در حال انجام مراحل بعدی است.

فداکار ادامه داد: این طرح در کل کشور در حال اجراست اما به دلیل آنکه در استان کرمان تعداد زیادی از افاغنه ساکن هستند، به صورت ویژه این طرح در استان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به حضور افاغنه غیرمجاز در استان نیز گفت: انشالله هرچه زودتر اجرای این طرح و تعیین تکلیف افاغنه غیرمجاز نهایی و اجرایی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار كرمان نزاع و درگیری قاتل افغانی اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان، صبح امروز جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان و نماینده نهاد امنیتی در محل سالن جلسات علوم پزشکی زاهدان برگزار شد. 
در این جلسه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین در ابتدا ضمن پاسخگویی به سوالات حاضرین در حوزه اتباع بر متمرکز بودن سیاست گذاری در زمینه اتباع در سطح ملی و ابلاغ مصوبات به استان ها تاکید کرد و گفت: خروجی این جلسه کمک به تصمیم سازان در مرکز است و استان به تنهایی مجوز در امر سیاست گذاری پیرامون بسیاری از موارد ندارد.

همچنین در این نشست در راستای دریافت کمک از سازمان های بین الملل اعلام شد دانشگاه علوم پزشکی طرح توریسم درمانی و کمک به بیماران خاص اتباع خارجی را ارائه دهد.   

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی