Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرخ بلیت پروازهای اربعین مسیر تهران نجف به گفته وزیر راه وشهرسازی فعلا ۶میلیون تومان اعلام شد.

رستم قاسمی گفت: نرخ بلیت پروازهای اربعین ۶ میلیون تومان و نرخ بلیت قطار ترکیبی تهران کربلا هم ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

به گفته وزیر راه وشهرسازی سهم ریلی حدود ۳۰۰ هزار نفر، هوایی ۶۰ هزار نفر است و مابقی زائران از جاده‌ها جابه جا می‌شوند گفت: با توجه به اینکه شهریورماه اوج سفر‌های داخلی است از مردم تقاضا می‌شود از وسایل حمل ونقل شخصی خود نیز استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز قیمت نهایی اتوبوس و قطار تعیین نشده است

طبق بررسی های که باشگاه خبرنگاران در سایت های فروش بلیت انجام داده بود هم اکنون قیمت رفت وبرگشت بلیت پروازهای نجف حدود ۱۰ میلیون تومان است که هرساله با توجه به افزایش درخواست های تعداد مسافران نرخی توسط وزارت راه وشهرسازی وبا نظر شرکت های هواپیمایی تعیین می شود اما هنوز مشخص نیست که ۶ میلیون تومان برای مسیر های رفت و برگشت است و هنوز نرخ پروازهای مشهد به نجف با توجه به طولانی بودن مسیر و نیاز به سوخت گیری مشخص نشده‌است

امروز جلسه ستاد هماهنگی برای سفراربعین در وزارت راه‌ و شهرسازی تشکیل شده بود که در این جلسه وزیر راه وشهرسازی نرخ بلیت اربعین را به‌صورت موقتی و فعلا اعلام کرد/باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: زائران اربعین راه وشهرسازی نرخ بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات