Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@22:03:15 GMT

تلاش تل‌آویو برای حل بحران با مسکو ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۷۱۵۲

تلاش تل‌آویو برای حل بحران با مسکو ادامه دارد

آفتاب‌‌نیوز :

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به صورت تلفنی و درباره چالش‌ها در روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد.

هرتزوگ و پوتین ضمن صحبت درباره روابط دوجانبه تل‌آویو و مسکو، درخصوص مسائلی همچون چالش‌های پیش‌روی یهودیان در دیاسپورا [جوامع دور از وطن] و تنش اخیر پیش‌آمده بین دو طرف در مورد فعالیت «آژانس یهود» در روسیه گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های عبری ضمن توصیف این تماس، به گفت‌وگویی صریح و صادقانه، اذعان می‌کنند که روسای جمهور دو کشور بر زمینه‌های مهم همکاری بین رژیم صهیونیستی و روسیه تاکید و بر حفظ تماس توافق کردند.

​به گزارش پایگاه خبری «i۲۴»، این در حالی است که روابط بین مسکو و تل آویو در پی جنگ روسیه علیه اوکراین به شدت تحت تأثیر قرار گرفت؛ زیرا رژیم صهیونیستی آشکارا خود را در کنار کی‌یف و بیشتر از آن در صف کشورهای غربی به رهبری ایالات متحده نشان داد.

اما بحران در روابط مسکو-تل‌آویو در پرونده آژانس یهود به وضوح مشاهده شد. چند هفته قبل، منابع عبری با اشاره به تنش فزاینده میان تل‌آویو و مسکو، گزارش دادند روسیه به آژانس یهود در این کشور دستور داده است تمام فعالیت‌های خود را در خاک روسیه را به اتهام «نقض قوانین» فدراسیون روسیه متوقف کند.

پیش از این نیز، منابع عبری‌زبان از جمله کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارش‌هایی اذعان کردند که روسیه به مقامات تل‌آویو اطلاع داده که از نخست‌وزیر شدن «یائیر لاپید» ناراضی است و تعیین او ممکن است به روابط دوجانبه آسیب برساند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اسحاق هرتزوگ ولادیمر پوتین رژیم صهیونیستی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز پنجشنبه خود تاکید کرد: هیچ کجای دنیا فجیع‌تر از جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حق ساکنان نوار غزه مرتکب شده به وقوع نپیوسته است. این رژیم اقدام به مثله کردن پیکرهای فلسطینی‌ها و سرقت اعضای بدن آنها در گورهای دسته جمعی کرده است. این گورها به تازگی در داخل بیمارستان ناصر کشف شده اند.

وی در ادامه افزود: دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده و با خون سردی کامل دست به کشتار کادر درمان و بیماران می‌زند. صهیونیست‌ها از صداهای ضبط شده درخواست کمک و فریادهای کودکان که از پهپادها پخش می‌شود استفاده می‌کنند تا فلسطینی‌ها را به محل مورد نظر کشانده و آنها را هدف قرار دهند.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: دشمن صهیونیستی از تمام راه‌های مختلف برای نسل کشی ملت فلسطین از جمله گرسنه نگه داشتن آنها و گسترش بیماری‌های واگیردار در نوار غزه استفاده کرده است.

در حال تکمیل

کد خبر 6088652

دیگر خبرها

  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • خودداری ارمنستان از شرکت در نشست امنیتی در روسیه