Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@04:58:34 GMT

حذف پیام ‌ها در واتساپ طولانی مدت شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۷۶۴۸

حذف پیام ‌ها در واتساپ طولانی مدت شد

شرکت واتساپ اعلام کرد که کاربران از امروز می‌توانند دوروز پس از ارسال پیام آن را حذف کنند.   به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سخنگوی واتساپ اعلام کرد که قابلیت حذف پیام‌ها پس از دو روز را برای کاربران  به این شبکه اجتماعی اضافه کرده و در حال توسعه قابلیت مخفی کردن شماره‌های مخاطبان در گروه‌ها است.   به گزارش سایت theverge، برای استفاده از ویژگی جدید حذف پیام‌ها پس از دو روز ابتدا باید پیامرسان خود را به آخرین نسخه به روز رسانی کرده و سپس وارد گروه یا صفحه شخصی شده و بر روی پیام مورد نظر خود کلیک کنید بعد از آن روی گزینه حذف و حذف برای همه ضربه بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این پیامرسان برای انجام قابلیت جدید باید تمام کاربران واتساپ را به روز رسانی کنند.   شایان ذکر است شرکت اپل هنوز این قابلیت را به مخاطبان خود ارائه نکرده است. پیش بینی می‌شود قابلیت حذف پیام در طولانی مدت احتمالا با به روز رسانی سیستم عامل جدید محصولات اپل در پاییز منتشر شود. در حال حاضر، نسخه بتا iOS ۱۶ تنها چند دقیقه به کاربران فرصت می‌دهد تا پیام خود را حذف کنند.   به گزارش سایت gizchina، واتساپ همچنین در حال بررسی و توسعه  قابلیت مخفی کردن شماره‌ها است. به گفته پورتال WABetaInfo که معمولاً اطلاعات داخلی دقیقی را در مورد قابلیت‌های جدید واتساپ منتشر می‌کند، کاربران اندرویدی به زودی می‌توانند شماره تلفن خود را از مخاطبین و گروه‌ها مخفی کنند.   گفته شده این ویژگی به طور پیش فرض در واتساپ غیر فعال است، اما با به روزرسانی و فعال کردن قابلیت جدید در واتساپ کاربران نمی‌توانند به طور پیش فرض شماره افرادی که جدیدا به گروه می‌آیند را مشاهده کنند. تماشاخانه ببینید| زندگی عجیب راکن‌ها در یکی از بزرگترین شهرهای جهان/ سروکله زدن با شیطنت بچه‌ها ببینید| به این بحران روانی در جامعه پایان دهید/ کابوسی که برای یک جوان ترسناک است فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حذف پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،استاندار لرستان اظهار داشت:راه آهن خرم آباد از مطالبات جدی مردم لرستان است و مردم استان انتظار تسریع در ساخت آن را دارند.

پروژه راه‌آهن خرم آباد با ۳۳ کیلومتر تونل، طویل‌ترین تونل ریلی خاورمیانه است.

دیگر خبرها

  • راز نگه‌داشتن گل طبیعی به مدت طولانی را می‌دانید؟
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • (ویدیو) صف طولانی اصفهانی‌ها برای سروش صحت
  • صف طولانی اصفهانی برای سروش صحت
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • ویدیو/ چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است