Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سردار مهدی حاجیان با اعلام این خبر گفت: در موضوع سگ گردانی آنجایی که موجب رعب و وحشت مردم شود و مردم از این موضوع آسیب ببینند، پلیس به واسطه درخواست‌های مردمی به صحنه ورود کرده و برخورد می‌کند.

او افزود: مبنای بسیاری از برخوردهای پلیس با مقوله سگ گردانی درخواست‌های مردمی است؛ مردمی که در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند از پلیس تقاضا دارند تا با این موضوع برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره بخوانید: نظر سخنگوی قوه قضائیه درباره نگهداری سگ در آپارتمان | تاکید بر جمع‌آوری سگ‌های ولگرد

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور تصریح کرد: پلیس در معابر عمومی هم با سگ گردانی برخورد می‌کند چرا که عموم مردم حق دارند در معابر با آسایش تردد کنند و وجود سگ‌ها این آسایش را بر هم می‌زند؛ در اینجا پلیس طبق قانون و شرع تذکر می‌دهد.

حاجیان با اشاره به اینکه در روزهای اخیر هم از طرف برخی مسئولان پلیس اعلام شد که ورود سگ‌ها به پارک‌ها ممنوع است، تأکید کرد: عدم ورود سگ‌ها به پارک‌ها را مردم بارها از طریق ۱۱۰ به پلیس اعلام کردند و خواستار برخورد با افرادی که سگ را به داخل پارک می‌آورند، شدند؛ چرا که پارک‌ها محل آسایش افراد هستند و سگ‌ها این آسایش را بر هم می‌زنند.

او متذکر شد: لایحه‌هایی در مورد سگ گردانی به مجلس رفته است که باید زودتر در رابطه با آن تصمیم گیری شود و مجازات‌های ترمیمی و بازدارنده جایگزین مجازات‌های فعلی شود.

حاجیان با اشاره به اینکه مجازات‌های فعلی در زمینه سگ گردانی بازدارندگی ندارد، گفت: مجازات‌های فعلی باعث نمی‌شود افراد تنبیه شوند. قانونگذار باید به معنای واقعی برای این لایحه و مجازات‌های مربوط به سگ گردانی تعیین تکلیف کند. چرا که سگ گردانی باعث رعب و وحشت است.

او با اشاره به اینکه یکی از دلایل پرتکرار تصادفات رانندگی این بوده که سگ از داخل ماشین بیرون آمده و باعث حواس پرتی راننده شده است، گفت: حضور سگ در خودرو جریمه دارد اما رقم این جریمه بسیار پایین است و اصلاً بازدارنده نیست.

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: مردمی که در آپارتمانشان سگ حضور دارد، می‌توانند تحت عنوان سلب آسایش اقدام کنند و شکایت خود را نزد پلیس مطرح کنند.

کد خبر 696756 منبع: مهر برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی سگ بدون صاحب بوستان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی سگ بدون صاحب بوستان حوادث ایران سگ گردانی پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه به خبرنگاران گفت که واشنگتن خواستار انجام‌ تحقیقاتی در رابطه گورهای دسته‌جمعی گزارش شده در نوار غزه است.

به گزارش ایسنا، کربی در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه آیا آمریکا شفاف‌سازی درخصوص گورهای دسته جمعی پیدا شده در نوار غزه دریافت کرده است، گفت: این مسئله به همتایان اسرائیلی ما مرتبط است. شما صحبت‌های روز گذشته جیک سالیوان را شنیدید. ما خواستار تحقیقات در این زمینه هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه واشنگتن به تعامل با رژیم صهیونیستی در این رابطه ادامه می‌دهد، عنوان کرد: ما خواستار دریافت اطلاعات بیشتری در این زمینه هستیم.

شبکه الجزیره، یکشنبه گذشته، گزارش داد که مقامات فلسطینی یک گور دسته‌جمعی با ۱۸۰ جسد را داخل بیمارستان ناصر در خان یونس کشف کرده‌اند. سه‌شنبه گذشته نیز، شبکه سی‌ان‌ان با نقل قول از کارکنان دفاع مدنی غزه گزارش داد که بیش از ۳۰۰ جسد در این محل کشف شده است.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه در پی عملیات «طوفان الاقصی» توسط حماس در ۷ اکتبر که با هدف ادعایی «نابودی حماس» انجام شده، تاکنون موجب کشته شدن بیش از ۳۴ هزار نفر از فلسطینیان، از بین رفتن ۶۰ درصد از زیرساخت‌های حیاتی این منطقه و آواره شدن ۸۵ درصد از مردم آن شده است.

محاصره انسانی غزه موجب شده است کمبود شدید مواد غذایی، آب آشامیدنی، دارو و تجهیزات پزشکی احتمال بروز فجایع انسانی، از جمله قحطی، گرسنگی و شیوع بیماری‌های واگیردار افزایش پیدا کند. رژیم صهیونیستی در حملات خود اهداف غیرنظامی مانند مدارس، مساجد، کلیساها، پناهگاه‌ها و بیمارستان‌ها را نیز هدف قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند
  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • سازمان همکاری اسلامی ادامه همکاری کشورها با آنروا را خواستار شد
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا