Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@13:50:42 GMT

جهانبخش با ۲ گل خودنمایی کرد(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۰۷۸۷۶

جهانبخش با ۲ گل خودنمایی کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را مثل سال گذشته در اختیار دارد و دو روز قبل نخستین بازی خود در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ اردیویسه را مقابل ویتسه انجام داد و به پیروزی ۵ بر ۲ رسید، امروز هم در حضور ملی‌پوش ایرانی خود یک مسابقه تدارکاتی برگزار کرد و به برتری دست یافت.

فاینورد که نخستین بازی فصل جدید لیگ اردیویسه را با موفقیت پشت سر گذاشته بود، عصر امروز در ورزشگاه د کویپ به مصاف  دوردِرِخت، یکی از تیم‌های دسته دوم فوتبال هلند رفت که علیرضا جهانبخش یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش در این مسابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران جهانبخش که روز شنبه هفته آینده در دومین مسابقه فصل باید مقابل هیرنفین قرار بگیرند، امروز در جدال تدارکاتی مقابل دوردِرِخت توانستند به پیروزی پُر گل ۵ بر صفر دست پیدا کنند.

ستاره ایرانی فاینورد در جریان دیدار تدارکاتی مقابل دوردِرِخت حضور ۸۱ دقیقه‌ای در زمین داشت که در دقیقه ۳۵ با یک ضربه پنالتی دروازه حریف‌شان را باز کرد و سه دقیقه پس از آن هم با یک ضربه ایستگاهی تماشایی توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

علیرضا جهانبخش که در مسابقه اخیرشان در هفته اول لیگ اردیویسه هلند از دقیقه ۷۳ به ترکیب تیمش مقابل ویتسه اضافه شده بود، حالا با زدن دو گل در جدال دوستانه برابر دوردرخت نشان داد در آمادگی بالایی به سر می‌برد و می‌تواند در دیدار آینده تیمش در لیگ حضور ثابت داشته باشد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۰۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امارات، از ساعت ۲۰:۱۵ شب گذشته تیم‌های فوتبال شباب الاهلی و شارجه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک به سود شباب خاتمه پیدا کرد.
سعید عزت اللهی ملی پوش ایرانی شباب الاهلی در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد.
عزت اللهی در این بازی روی نخستین گل تیمش نقش مؤثری ایفا کرد و در حالی که شارجه با گل دقیقه دهم «کایو» پیش افتاده بود این بازیکن ایرانی در دقیقه ۱۷ با یک پاس تماشایی، «یحیی القسانی» را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او هم گل نخست شباب را به ثمر برساند و بازی به تساوی کشیده شود.
در ادامه هم «دا کروز» در دقایق ۶۷ و ۸۶ توانست ۲ گل دیگر برای شباب به ثمر برساند تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد. در جدول رده بندی لیگ برتر امارات، شباب الاهلی با ۴۶ امتیاز در رده دوم قرار دار و امیدوار است بتواند در ادامه دیدارهای باقی مانده شرایط جدول را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • ماجرای 9 نفره شدن تیم لیگ برتری با یک کارت قرمز!
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو